torstai 16. toukokuuta 2013

Palautuksia

Mietin tässä hetken aikaa, jaksanko tänään kirjoitella, kun migreenikohtausta vaihteeksi yritti päälle.
Onneksi lääke-satsi auttoi ja kipu on jo hellittämään päin :).
Niinpä aattelin parit loppuneet esitellä ja ensimmäinen onkin niin tuttu tuote jo täällä, etten nyt kuvatilaa säästäessä jaksanut alkaa tähän jälleen kyseistä purkkia kuvaamaan :).
Eli kyseessähän on Klippoteketin kuivashampoo ja sitähän olen jo käyttänyt ennestään 3 purkkia. Edellisen juttua löytyy täältä ja siellä on linkit kahteen muuhun postaukseen.
Mulla ei ole enää mitään lisättävää tähän, kun kyseinen tuote pysyy edelleen suosikki-kuivashampoonani :). Seuraava pullo on jo käytössä ja varastossa odottaa vielä yksi pullo. Ja aion ostaa edelleen lisää, vaikka haluankin välillä kokeilla muitakin juttuja, jos sellaisia löydän :).

Tämä 5.jaksossa tilaamani Avonin Ideal Luminous Loose Face Powder irtopuuteri (sävy Luminous Rose) ei suinkaan loppunut...
Avasin tämän eilen aamulla käyttöön ja tietty ilman silmälaseja aloin sutia naamaan... Iiiiiso virhe!!
Tässä oli nimittäin enempi "glitteriä" kuin yhdessäkään mun omistamassani korostuspuuterissa!! Valitettavasti tuohon kuvaan en saanut sitä "loistoa" hyvin taltioitua, enkä ehtinyt kuvata naamaani eilen aamulla... Se oli aivan kuin joku disco-pallo, kauheaa :D.
Onneksi mulla oli sentään normaalia kivipuuteria jäljellä, jota yritin epätoivoisesti sutia päälle vähentääkseni sitä hohtoa...
Katsoinkin eilen illalla pikaisesti ennen seuraavan tilauksen tekoa, pystynkö tämän vielä palauttamaan Avonille ja onneksi pystyin (3.jakson tilauksen tuotteet oli aikaisimmat, joita pystyi vielä tällä hetkellä palauttamaan), nyt se on matkalla takaisin.
Tästä mä kyllä niiiiiin paljon tykkään Avonilla, kun on tuo 3kk palautusoikeus ja voi palauttaa vaikka puoleksi käytetyn tuotteen, jos yhtäkkiä tuleekin vaikka joku reaktio tuotteesta! Kaupasta jos olisin tuon ostanut, niin omaksi tappioksi olisi jäänyt, kun ei palauttamaan pysty.

Mutta en vaan tajua, miksi sitä kimalletta on pitänyt _irtopuuteriin_ tunkea?! Oriflamella taitaa olla samantyyppinen se uudistettu irtopuuteri, ainakin kuvauksen perusteella olen saanut sen kuvan, että jotain "heleyttävää" siinäkin on... En ole sen takia sitäkään sitten uskaltanut tilata kokeiluun :/.
Eli ottaisin ilomielin vastaan ehdotuksia irtopuutereista!! Ja nimenomaan sellaisista "mattapinnan" tekevistä, mulla on niitä korostuspuutereita jo ennestään :D.

Tällaista tällä erää!
Täällä taas pari päivää oon yksin, kun vaihteeksi Mr.Insinööri lähti mettä-hommiin kotiinsa, siellä kun odotteli 1600 tainta istutusta :D. Eli taas tulee lähiviikkoina näitä yksinäisiä päiviä useita...
Mutta lomalle lähtöön aikaa enää 31 päivää \o/ !!!!
Palataan huomenna asiaan!
Miumoi <3

6 kommenttia:

  1. Mulla ainakin toimii hyvin Oriflamen Beauty Studio Artist Loose Powder

    http://fi.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=24079

    Siitä en vaan ole blogiin asti saanut juttua tehtyä, mutta omalla ihollani olen tykännyt tosi paljon eikä tuossa ole minkäänlaista kimalletta tai hohtoa vaan tulee heleä mattapinta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No just tuota irtopuuteria oon miettiny, mutta en ole tuon "valoa heijastavan Illuma Flair™"-jutun takia uskaltanut tilata, kun pelottaa, että se tekee liian heleäksi ihon omaan makuuni :D.
      Tuo Avonin puuteri oli kyllä täysi katastrofi, niin nyt oon vaan entistä varovaisempi ja vainoharhaisempi näiden kanssa :p.
      Mutta ehkä jossain vaiheessa rohkaistun tilaamaan kokeiluun tuon Oriflamen version :).

      Poista
  2. Clarinsin irtoputsku on tosi matta, myyjän mukaan mattaisin tietämänsä. Siinä ei ole tippaakaan hohdetta. Olen tykännyt paljon. (Mutta siinä on sitten tosi voimakas hajuste ja 35 € hinta.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyypä pistää korvan taakse tämä, oon kyllä aina valmis kokeilemaan näitä selektiivisiäkin merkkejä tarvittaessa :D.
      Ehkä ensin aloitan kuitenkin halvemmasta marketti-puolesta ja sitten siirryn kalliimpiin :).

      Poista
  3. Clarinsissa on muuten tosi iso purkki, 30 g. Monet muut on 10-20 g vaan, että siinä mielessä oon kyllä kokenu sen olleen hyvä diili.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai se on niinkin iso purkki :o !!
      No siinä tapauksessa tuo ei oo suinkaan paha hinta, voisipa melkein vakaasti harkita, ainakin käydä katsomassa Stokkalla millainen se on :).

      Poista

Suositut tekstit