lauantai 4. toukokuuta 2013

Sairastuvalta terveisiä...

Halusin jotain tänne kirjoitella, vaikkei aivot pelitäkään juuri ollenkaan...
Tää mun ihme tauti otti sitten kunnon askeleen taaksepäin ja tänään meinannut olla aika surkea olo :/. Hirveää yskimistä, köhinää ja nenän niistämistä ollut koko päivän, aamulla 8 aikaan jo heräsin, eikä enää yskimisestä tullut loppua, että olisin voinut unia jatkaa :/.
Kaiken tämän lisäksi mun oikea silmä vuotaa kuin seula, joka on todella rasittavaa! Kerran aiemminkin mulla on ollut tätä flunssan aikana ja varmaan reilu viikko meni ennen kuin silmävuoto suostui loppumaan...
Mua jo valmiiksi ketuttaa ensi viikko, jos en taaskaan jumppiin pääse... Alan oikeasti kohta hyppiä pitkin seiniä, kun ei pääse liikkumaan! Otan kaikki vinkit vastaan, miten saisin kunnon kuumeen nostettua, että tää pirulainen pöpö häipyisi nopeammin mun kropasta!! Kuumeinen olo ei nimittäin ole yhtään ja mitään lääkkeitä en ole nyt edes syönyt, josko se kuume vielä tulisi kuitenkin...

Noh, ollaanpas saatu ainakin digiboksia tyhjennettyä nauhoituksista tämän päivän aikana :). Tässä nyt mussutan maustamatonta jugurttia jäisillä vadelmilla, kurkku tuntuu hitusen paremmalta sen ansiosta.
Josko alkaisin keksimään lisää piristystä tähän oloon, niin huomenna voisi käydä noiden artikkelien kimppuun ja tehdä esitelmää eteenpäin...
Jos jotain positiivista tästä yrittää löytää, niin ainakin käsisaippuaa ja -voidetta on kulunut nyt mukavasti ;D. Jospa tämä tästä!
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Auts, ei kuulosta kivalta. Mulla kerran flunssan jälkimainingeissa alko silmä vuotamaan (oikea mullakin, heh) ja loppujen lopuksihan siihen kehittyi kyynelpussin tulehdus. Aikansa otti että parantui kokonaan, siis tulehdus toki talttu lääkkeillä, mutta silmä tuppas vuotamaan sen jälkeenki pitkään, kai se kyynelkanava oli jotenki menny tukkoon tai mitä lie. En muista kauanko siihen meni et parantui kokonaan, mutta heitän arvion et vuosi siihen saatto mennä. Jos ei olis parantunu, niin kai mulle olis survastu sinne silikoniputki joka ois aukassu sen röörin. Ei oo tarkotus pelotella, flunssaan taitaa herkästi kuulua tuo silmien vuotaminen ja mulla vaan sattu käymään noin hassusti =D

    Jaa-a, varmaan saisit kuumeen aikaiseksi ku rehkisit ja huhkisit hulluna, vielä parempi jos menisit vähillä vaatteilla hillumaan ulos ;) Vaan ehkä parempi olla kokeilematta tollasta... Paranemisia! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei yleensä silmät vuoda flunssan aikaan, tää on nyt toinen kerta kun näin on käynyt. Edellinen oli opiskelujen aikaan ja sain silloin jotain lääkegeeliä silmään, mutta en ehtinyt alkaa käyttämään sitä, kun se vuoto loppui yhtäkkiä...
      Ehkä se nytkin sitten loppuisi, onneksi ei ole kipeä tai mitään :).

      Nyt meillä onkin parvekkeen ovi auki, ku Siiri tuolla raapispuussa tykkää makoilla auringossa. Saa nähdä mihin suuntaan tää olo kehittyy, kun ei edelleenkän kuumetta vaan pientä lämmön nousua (37C, normilämpö mulla yleensä 36.5C paikkeilla)...
      Jospa jaksaisin sen seminaarin pitää tiistaina, niin sitten voisi ihan kunnolla rentoutua :).

      Poista

Suositut tekstit