lauantai 4. helmikuuta 2012

Illan asua

Okei, piti vielä minipostaus tehdä, jossa vähän on näkösällä millaisessa asussa suuntaan kaupungille tässä parin tunnin päästä :). Ei oo vähään aikaan tullut kuvattua omia vaatteita, kun olen vain niin tylsä pukeutuja ja asut eivät paljon muutu, varsinkaan nyt näillä lähemmäs -30C pakkasilla...

Ja jännittää vähän nytkin, tarkenenko tuolla paidalla, vaikka laitankin mun ihanan Vilan toppatakin päälle... Ehkä jokin pitkähihainen olisi parempi ratkaisu, mutta toivon mukaan ulkona ei tarvi pahemmin olla tämän hetken suunnitelmien mukaan :).
Mutta nuo Farkut on muistaakseni ostettu HM/Seppälä/Kapphal-suunnasta joskus vuonna nakki ja miekka ja ne löytyivät tuolta vaatehuoneesta yllättäen sinä päivänä, kun mulla meni ne kahdet farkut rikki lähes peräkkäin. Luulin ettei mulla ole yksien Halensin ja HM:n farkkujen lisäksi muita ehjiä, mutta nämä ilmestyivät käteeni :D.
Musta pitsipaita ja vaalea toppi on tilattu Halensilta muistaakseni vuonna 2008... Ihme kyllä mahtui vielä päälle, vaikkei tuo asettunutkaan enää niin kauniisti, kuin joskus on tehnyt...
Huomaa, että keskivartalolle pitäisi tehdä ihan hirveästi töitä, mulla ei oo vyötäröä enää ollenkaan!! Tai sitten ihan oikeasti mun pitäisi siivota mun vaatekaappi ja laittaa pois kaikki vaatteet, jotka eivät päälle enää mene ja ostaa uusia...

Hiuksillekaan en jaksanut tehdä mitään, kun en vaan osaa... Pahimpia katkenneita hiuksia yritin saaha asettumaan hiuskiinteellä. Taas vaihteeksi hiukset pörhööntyivät ihan hirveästi pesun jälkeen :/. Eli ei tämä laittautuminen oikein onnistunut tänään, paitsi silmämeikki :p. Onneksi ei tarvitse usein laittautua :D.
Joo, taas nähtiin tämä mun "minipostaus"...
Alan katsoa vielä yhden jakson Vampyyripäiväkirjoja, ennen kuin on lähdön aika!
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Arvaas mitä... Täytyy tulla tunnustaan - ikään kuin sä olisit jumalan asemassa antamssa syntejä anteeksi - olen hamstrannut pesuaineta ja käsivoiteita. Apua! Oon lipsunut! Aikaisemminhan tunnustin jo hamstranneeni niitä Avonin viinimarja käsisaippuoita, mutta niitähän oli pakkokin hamstrata, kun ne oli kausituotteia. Mutta nyt oon tilannu Dermosililta ja Avonilta shampoita, suihkugeelejä ja käsivoiteita. Tarkkaan en ees muista montako mitäkin on tulossa, mutta yhteismäärä huitelee jossain 7-10 tietämillä.

    Tätäen siis teen julkisesti tiettäväksi, että olen lipsunut periaattestani olla hamstraamatta. Tuotteiden saavuttua lupaan olla järkyttynyt niiden lukumäärästä ja ryhdistäytyä ja unohtaa kemikaaliostokset, kunnes koittaa kesä. Silloin on nimittäin hankittava uusi aurinkorasva.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mihän en ole oikea henkilö antamaan syntejä anteeksi, itsekin kun hamstraaja olen :D.
      Mutta luulen että tässä pätee vähän samat säännöt kuin mitä esim. laihduttamisessa, välillä tulee retkahduksia, mutta kunhan palaa ruotuun, niin ei vahinkoa pääse syntymään :).
      Nyt vaan sitten ahkerasti kuluttamaan käsivoiteita ja saippuoita :). Itselläni ainakin nyt talvella niitä käsivoiteita kuluu ihan hirveästi, joten niitä voi hyvillä mielin vähän hamstrata ;).
      Tsemppiä sullekin!!

      Poista

Suositut tekstit