maanantai 28. marraskuuta 2011

Paketin purkua

Tällainen "pieni" 10kg Avonin paketti tuli vaihteeksi :D. Onneksi voin sanoa, ettei kaikki todellakaan ole minun, vaikkakin yksi myöhäinen synttärilahja äidiltä siellä on 6 oman tuotteen lisäksi. Itse tilasin lisäksi parit joululahjat ja kiitoslahjan veljelleni + hänen tyttöystävälleen, kun tekivät jättimäisen tilauksen :).
Eli tämän enempää en ehdi nyt valitettavasti kirjoitella, kun tämän paketin purkuun ja järjestelyyn sekä tilauslappujen kirjoitteluun menee aikansa ja ruokakin on tulella samaan aikaan :D.
Pistän huomenna kuvaa tilaamistani ja saamistani tuotteista, pari kannustustuotettakin tuli lisäksi mukana, eli plussaaaaaa jälleeeen... :p.
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Mullaki tuli ihan järkyttävä tilaus tosta kampanjasta :D Kaks pakettia yhteensä yli 30 kiloo.. xD Oli kiva roudata kotio ja varsinki järjestellä :D Mulle tuli onneks vaan muutamat tuotteet, ja no joululahjaks meni kans jotain monelle :) Lush pakettiki saapui mulle jo tänää, vaik varauduin et menee ens kuulle.. :D No plussaa mulle täks kuuks kans paaaljon, mut ehkei sit enää ens kuulle ;) Kattoo ny koska saan nuo kaikki kuvattua ja kirjoteltua blogiin :D

    VastaaPoista
  2. Hui että :D. Onpa sitä sullekin sitten tullut mukavasti tilausta, onnittelut!! Hyvin oot taskurahaakin tuosta saanut sitten :D.
    Mulle tulee vielä Oriflamelta 3 tuotetta plussaksi, mutta saa nähdä, ehtiikö tälle kuulle (toivottavasti ehtisi kuukausi vaihtua ;D ).
    Jospa tämä plussailu pian rauhoittuu ja alkaisi nuita tuotteita taas loppua nopeammin :D.

    VastaaPoista

Suositut tekstit