maanantai 7. toukokuuta 2012

Kuukauden toinen luovuttaminen...

Nyt kun eilen päästiin luovuttamisen makuun, niin jatketaan sitä vielä vähän :).


Eli samalle työkaverilleni annoin vielä yhden kylpyjutun sen Lushin taikasauvan lisäksi ja se oli tuo Avonin Rasberry & Cream Bubble Bath kylpyvaahto.
Ja voitte varmaan kuvasta päätellä, mitä olen kyseisestä tuoksusta tykännyt :D. Eli ihanan makean vadelmainen tuoksu tässä on ja harmittaa pirusti, että vaihtelevat todella usein Avonilla nuita kylpyvaahto-tuoksuja. Itselleni parhaimpia tuoksuja olen ostanut vain yhden 500ml pönikän, mutta tuota jemmasin ahneuksissani vähän enemmän :p.
Tuo 1000ml pullo on käsipesukäyttöön ja 500ml suihkuun. Sitten tosiaan oli tuo avaamaton toinen 500ml pullo, josta päätin nyt luopua... Mulla kun nuita isoja 500ml pullojakin kaapissa on eri tuoksuisina 4kpl tuon vadelman lisäksi plus sitten yksi 750ml Senses-kylpyvaahto, niin en mä oikeesti ehdi kovin nopeasti niitä suihkukäytössä käyttää :D. Jotain järkeä jo tähänkin touhuun...

Nytpä mulla onkin kaikki muut jutut kaapeissa avattuna, niin muista en voikaan enää luopua, kjäh kjäh kjäh :D. Harmittaa kyllä niin paljon ;).
Joo, eipä tänne tämän kummempia, lihakset järkyttävässä jumissa ja kipeät eilisen Pumpin jäljiltä !! Olipahan jotain hyötyä siitäkin...
Töissä yksi työkaveri palasi takaisin 4kk Oxfordin reissulta, joten aika kului nopeasti sen juttuja, kokemuksia ja Rugbyn saloja kuunnellessa :). Huomenna pitäisi alkaa katsomaan läpi 80kpl sekvenssejä... Eeehhh... Kiinnostaa...Paljon...
Jeeps, eipä mulla muuta. Nyt syömään!
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Vau, oon ylpee susta et oot pystyny luopumaan jostain ;D mut siis toihan on erittäin hyvä syy käyttää kaikkia purkkeja vähäsen ni ei voi antaa enää eteenpäin... ovelaa :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pikku hiljaa tässä edistytään ;D.
      Pitäähän sitä kaikkia tuoksuja testata, että tietää onko ne hyviä vai ei ;).

      Poista

Suositut tekstit