maanantai 8. lokakuuta 2012

Kuun plussailut aloitettu...

Tuossa eilen tajusin ihan todella, että tämä kuukausi taitaa olla aika hirveä tulevien purkkien suhteen... Tai noh, ehkä asiaan saattaa vaikuttaa sekin, ettei vielä ole alkanut kunnolla tuotteet loppua, niin hirvittää nyt vähän aikaa...
Mutta kaikkeni toivon, ettei mulla Hulluilla päivillä karkaa ihan täysin mopo käsistä ainakaan kosmetiikan suhteen, mutta kyllä siellä olisi tosiaan paljon sellasia juttuja, mitä haluaisin testata...

Noh, Hullareiden listasta on nyt pari tuotetta poistunut, kun sain ne eilen ostettua Cittarista halvemmalla! Siellä oli nyt sunnuntaihin asti Lumenen tuotteet plussa-kortilla -40% (kiitos MN:lle ja työkaverilleni muistutuksesta), niin piti se sitten seuraavat tuotteet käydä nappaamassa:

Eli Radiant Touch Kasvovesi ja Vitamin C+ Ravitseva Tehohoito. Ajattelin nämä tosiaan Hullareilta ostaa (300ml kasvovesi 9,90e ja tehohoidot 13,90e), mutta tuo 40% ale oli parempi, kun tuo 200ml kasvovesi oli 5,94e (litrahinta pienempi) ja tehohoito 11,34e. Säästö se on pienikin säästö :D. Ja loppuupahan tuo kasvovesi nopeampaakin, kun on pienempi :p.
Katsotaan talven mittaan, mitä mun iho näistä sanoo!!
Onko kokemuksia näistä??? Kertokaa mielipiteenne :) !!

Nyt lähden syömään ja rentoutumaan, oli taas perus-maanantai vaihteeksi... Töihin menin, niin puolessa matkassa tyhjeni eturenkaasta kumi täysin... Piti sitten soittaa Mr. Insinöörille, että jos viitsisi käydä ilmaa pumppaamassa renkaaseen, kun ei ollut ehtinyt töihin lähteä. Kumihan oli sitten täysin rikki menny, niin se joutui vaihtamaan mun vanhan pyörän renkaan siihen... Pääsinpähän töistä jumppaan ja kotiin, mutta kauheaa ääntä se piti :D. Ei ollut täsmälleen sopiva rengas tuohon pyörään :p. Satsilla kävin sitten Pilates- ja Core-tunnilla, nyt kyllä tuntuu ainakin selässä ja pikkasen myös vatsassa :). Ehkä tämä tästä taas lähtee liikkeelle!
Miumoi <3

4 kommenttia:

  1. Mulla on ollut toi Radiant touch-kasvovesi ja teki puhdasta jälkeä olematta väkevä ja kuivattava. Tuoksui omenamehulle! Tykkäsin :) (Tosin siinä oli flippikorkki, tiedä sitten onko sisältö muuttunut pakkauksen kanssa ja päteekö kommenttini...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii, enpä hoksannut avata tuota ja nuuhkia :D. Kuulostaa kivalle!
      Flippikorkki olisi kyllä mun mielestä kätevämpi, mutta eiköhän tuo kierrettäväkin mene paremman puutteessa :).
      Positiivisia kommentteja olen kyllä tuosta kasvovedestä (ja tehohoidoistakin) lukenut, en sitten tiedä, ovatko olleet tuota "uutta" vai vanhempaa versiota, pitää muistaa inci-listaa katsella jossain vaiheessa :).

      Poista
  2. Mulla on kans tuota kasvovettä tällä hetkellä käytössä, tosin minä en oo ajatellut sen tuoksuvan omenamehulle =D Oon kyllä tykännyt, iho on mukavan tuntuinen sen käytön jälkeen eikä kiristelekään. Joskus mulla on ollut tuota tehohoitoakin, mutta en muista mitä siitä tykkäsin. Taisi olla aika neutraali tuote kun ei ole jäänyt muistiin. Tosin voihan olla ettei se ollu mun ihotyypillekään oikea. Mutta tuoksun taidan muistaa, se tuoksuu lakalle, sillehän tuon sarjan kaikki tuotteet (tai ne pari mitä oon kokeillut) tuoksuu =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy toivoa, että nuo pitäisi sitten käyttöön ottamisen jälkeen ihon kuivumisen paremmin kurissa :).
      Voi että, kun loppuisi jo nyt käytössä olevat jutut, että saisi nämä kokeiluun :D.

      Poista

Suositut tekstit