keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Vaahtoa käsille

Huhhui mikä päivä, mutta selvitty on, vaikka toisin luulin :D.
Eilen illalla tuli tosiaan suklaata syötyä ja muutenkin oli ihan älytön makeanhimo... Olisihan mulla pitänyt hälytyskellojen jo kilkahtaa siinä vaiheessa, että migreeniähän se ennakoi (mulla aina on tuo "ennakko-oireena") ja muutenkin kun oli hartiat ja niska jumissa... Eipä sitä ennen nukkumaan menoa sitten lääkkeitä muistanut ottaa ja aamulla olikin sitten alkava jomotus vasemmalla ohimolla... Lääkkeet naamaan ja herätyskellon soiton jälkeen vielä unta kaaliin 1½ tuntia. Onneksi sain Mr. Insinööriltä kyydin töihin, niin ei tuossa olossa tarvinnut pyöräillä. Koko päivän oli hömelö olo, mutta ihme kyllä sain tehtyä PCR:t huomista varten ja ne myös onnistui (vaikkakin hitaammin mitä yleensä) \o/.
Jospa huomenna olisi vielä parempi päivä :). Mutta tässäpä tulisi taas seuraavaa loppunutta tuotetta, joka loppuikin aika lailla kuun alkupuolella:

Eli kyseessä on Lemon Juice & Glycerine Avokado-Sitruuna Kosteuttava Saippuavaahto, toisin sanoen tämän kanssa sai pestä kädet ihan vaahdolla :).
Oli kyllä oikein kiva kokemus, hellävarainen ja kosteuttava vaahto ja tämä oli myös yllättäen todella riittoisaa tavaraa!! 1½ kk (??) kesti minun käytössä, vaikka tuossa ei tainnut olla kuin 250ml (vai 200ml ??). Samoin tämä on halpaa, parin euron paikkeilla hinta ja tätä saa varmaan joka paikasta :).
Ainoa miinus tulee vain tuoksuttomuudesta, tämä ei tuoksunut mun mielestä yhtään millekään ja kuten olen varmaan täällä maininnut muutamaan otteeseen, tuoksut ovat mulle se The Juttu.
Eli tuon takia en varmaan heti osta uudelleen, mutta kuivaihoisille ja tuoksuherkille tämä on varmasti just sopiva :).

Nyt on käyttöön mulla lähtenyt tämä Avonin Senses-sarjan saippua. Huomasin sitten tämän käyttöön ottamisen jälkeen, että nyt lokakuuksi (Roosa Nauha-kuukausi) olisi voinut ottaa käyttöön sen mun pinkin Dermosilin käsisaippuan... Nooh, jos sitten vaikka marraskuussa :). Tai sitten alan jo fiilistellä joulua joulun tuoksuisilla saippuoilla :p.


Mutta eipäs mulla tällä kertaa tämän enempää. Alan lukemaan taas blogeista päivän postaukset läpi :).
Huomiseen siis!
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit