sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Viimeinen päivä hulluteltu...

...ja nyt se sitten lähti lopullisesti lapasesta koko homma :D.
Olihan tämä toki odotettavissa, kun MN lähti mukaan, että varmasti vaatepuoli käydään kiertämässä... Luulin olevani immuuni houkutuksille, mutta epäonnistuin siinä aika lahjakkaasti :p.

Mä siis lähdin vain katsomaan niitä Wonders saappaita ja sovitinkin niitä, mutta siinä kävi niin kuin aina käy mulla saappaiden kanssa, että pohkeista ne varret jäi ylisuuriksi (tyhjää tilaa siis 2-4cm, ei näytä kivalle esim. hameen kanssa). Spinningin ja pyöräilyn harrastamista siis on edelleen jatkettava...
Toinen oli sitten nämä Nälkäpeli-pokkarit ja nehän löytyi sitten sieltä petollisesta 2.kerroksesta... Tämän jälkeen ei ollut paluuta...

Lähdettiin sitten sitä vaatepuolta katselemaan ja huomasin sitten "sattumalta", että kuvastosta kuolaamani Filippa K:n mohair-neuleita näytti olevan vielä muutama tangossa ja vielä omaa kokoanikin. Siihen jäin 5 minuutiksi miettimään, mutta jätin sen sitten tangolle ja lähdin jatkamaan kierrosta. Sitten päädyin Espritin mekko-tangon eteen ja MN:n yllytyksestä otin pari kokoa sovitukseen ja lähdin suuntaamaan sovituskoppijonoon MN:n kanssa... Noh, siinä 20 metrin matkan aikana silmiini osui (myöskin kuvastosta kuolaamani) Michael Korsin toppi ja siitäkin oli omaa kokoa jäljellä... Noh, sieppasin sen sovituskoppiin mukaan sovitettavaksi...
Voitteko jo päätellä lopputuloksen :D ??

Niin siinä siis kävi, että Espritin mekko lähti mukaan ja täytti pikkumusta-aukkoni vaatekaapista (jeee, nyt mä omistan JO KOLME mekkoa) !! Ja täytyy sanoa että yllätyin, kuinka kivalta ja ennen kaikkea muotoilevalta tämä näytti päällä!! Mulle tuli vyötärö :D. Lisäksi tämä tuntui todella pehmeältä ja joustavalta ihoa vasten. En mä enää tätä voinut takaisin viedä... Mutta eipä siinä ollut vielä kaikki...

...kun myös tämä Michael Korsin toppikin (khakin vihreänä) näytti ja tuntui tosi kivalta päällä!! Tätä mä kyllä jonkin aikaa mietin niin sovituskopissa kuin vielä käveleskellessäni ympäriinsä, mutta koska juhla/baari-topit mulla on yhden käden sormilla laskettavissa (sellaiset, jotka menee enää päälle ja näyttää joten kuten hyvältä), niin päätin sitten törsätä :).
Ja eipä tässäkään ollut vielä kaikki...

Kun siinä kassalle päin mentiin ja vielä viimeisiä pohdintoja mietin noista, niin päätin vielä käydä katsomassa sitä Filippa K:n neuletta... Edelleen oli kokoani jäljellä ja siinä edessä mä ehdin tovin jos toisenkin miettiä ja MN ehti tulla kassaltakin jo viereen pohtimaan mun kanssa :D.

Ja niin mä sen vaaleanharmaana sieppasin mukaani kassalle ja sanoin MN:lle, että antaa mennä nyt tähän samaan konkurssiin ja tämän jälkeen aletaan häipyä täältä hyvin vikkelään pois :D.
Tätä neuletta käytän todennäköisesti vain kotona lämmittämässä itseäni, etten hikoile tätä pilalle :p.

Halvaksi ei siis todellakaan tullut tämän kertaiset Hullut Päivät, mutta olivatpahan harkittuja ostoksia ja tyytyväinen kyllä olen :). Tämä olikin ensimmäinen kerta, kun vaatteita edes ostin tuolta (jos ei viime syksyistä toppatakkia oteta lukuun, senkin sovitin MN:n luona :))...
Nyt saa sitten jännittää loppu vuoden, tarviiko kevään Hullareille mennäkään sitten, joten ehkä nyt oli ihan hyvä aika hieman törsätä, kun mahdollisuus oli :p.
Mutta huomenna palataan sitten loppuneiden purkkien ääreen ja voin sanoa, että hyvällä mallilla on asiat sillä suunnalla, vielä ainakin :D.
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Jos thdään sopimus, että lahjoitan sulle omista pohkeista semmoset 5 senttiä :P Mulla kun ei mene saappaat jalkaan pohkeiden takia.. ovat muuten 40 senttiä. Mittalilin tässä jokin päivä :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa varsin hyvältä diililtä :D.
      Pitäis melkein omatkin pohkeet mittailla... Tosin niissä ei taida olla mitään mitattavaa :D.

      Poista

Suositut tekstit