maanantai 8. heinäkuuta 2013

Jännäreitä ja Luomareita

Tänään pääsin vihdoin ja viimein käymään postissa Mr.Insinöörin kyydillä, kun siellä on odotellut paketti jo viime viikon alusta. Tylymuija kyseli ennen lomaa (oli täältä lukenut, että pidän Tess Gerritsenin kirjoista), että haluaisinko ostaa häneltä koko tuotannon postareiden hinnalla.
Lupasin palata asiaan loman jälkeen, kun sain luettua sen mun ainoan omistamani Gerritsenin pokkarin "Jääkylmä" ja muodostettua mielipiteeni. Ja olihan se minun makuuni erittäin paljon, joten tietysti sanoin, että pistä postiin, ostan ne :D.

Nyt olisi sitten vähäksi aikaa lukemista, niiden mun "muutamien" muiden lukemista odottavien pokkareiden joukkoon :D. Pitää varmaan alkaa näitä lueskelemaan vuorollaan Patricia Cornwellin Kay Scarpetta-kirjojen kanssa, joita lainaan MN:ltä... Niin ja johonkin väliin ne muutamat muut ostamani pokkarit pitäisi mahduttaa myös... :D

Kirjojen lisäksi mukana oli "pieni" yllätys myöskin...

Tylymäiseen tapaan koristeltuna :)...

Nimittäin kasa luomivärejä <3 <3.
Nyt tämä mun plussailu räjähti, mutta ei haittaa, kun enhän mä näitä ostanut ;D.
Ajattelin kuitenkin, että voisin näistä 3 palettia laittaa extraksi arvonta-palkinnon mukaan (jos saan Tylymuijan siunauksen), kun sävyt olivat aika lähellä jo omistamiani :).
Muuten taidan olla ahne ja pitää loput itselläni, sen verran kivoja sävyjä joukosta löytyi :D!

Taidanpa alkaa nyt listaamaan näitä tuonne mun kosmetiikkalistaan, hetki saattaa mennä aikaa kirjaillessa :D.
Kiitokset kauniit vielä Tylylle, olen erittäin tyytyväinen kaikkeen!!
Miumoi <3

4 kommenttia:

  1. Anna mennä vaan,kuten todettua voit tehdä kosmetiikalla ihan mitä haluat =)

    VastaaPoista
  2. En ehtny lukee kun että "Tänään pääsin vihdoin ja viimein käymään postissa Mr.Insinöörin kyydillä, kun siellä on odotellut paketti jo viime viikon alusta. Tylymuija kyseli..." ja ehdin jo melkeen pillastua että postissako joku muija ku on sulle tyly!!!??? Kunnes sitten luin eteenpäin, hahahaha... :'------------D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sun kans, onneksi luit vähän eteenpäin :D :D.

      Poista

Suositut tekstit