perjantai 5. huhtikuuta 2013

Päivän hyvä työ ja loppunutta purkkia

Meinasi unohtua postata, kun ilta on mennyt selatessa Hullujen Päivien paperista kuvastoa sekä lukemalla Facebookissa paljon hyvää aikaan saanutta 875 grammaa-sivustoa.
Täytyy sanoa, että tippa meinasi tulla linssiin, kun luin nuita juttuja tuolta. Muutenkin liippaa läheltä tuo, kun itsekin olen keskosena syntynyt hätäsektiolla rv 28+1, liekö sitä hengissäkään, jos ei keskoskaappeja ym. laitteita olisi ollut...
Näin ollen minunkin oli pakko tehdä pieni lahjoitus Lastenklinikoiden Kummien kautta asian hyväksi. Toivottavasti teistäkin moni käy/on käynyt tekemässä samoin :).

Nyt kun päivän hyvä työ on tehty, niin jatketaan vielä tällä kevyellä hömpällä eli seuraavalla loppuneella tuotteella... Eipäs kun _kuun ensimmäisellä_ loppuneella!!!

Eli tämän Sebamedin Shower Gel with Pomegranate suihkugeelin sain tyhjennettyä mun täyttöpumppupulloon käsien pesua varten.
Muutamia kertoja käytin myös ihan suihkussa, mutta ei tämän tuoksu sitten loppupeleissä iskenyt oikein mulle :/. Jokin pistävä/muovinen tuoksu tunki mulla liikaa nenään, joka sai aikaan tämän siirtymisen käsisaippua-käyttöön. Sen huomasin, että tämä ei ollut normisaippuoiden tapaan ihan yhtä kuivattavaa, joten käsien pesussa varmaan on ihan ok :).
Tuoksun takia en kuitenkaan aio ostaa uudelleen, mutta sainpahan tämänkin mieliteon testata :).

Tänään oli aika tuskallinen työpäivä... Kävin eilen sitten siellä Pumpissa ja ihan oikeasti se uusi ohjelma on täyttä lihasten tappoa :D. Mä oon tänään vaan valittanut, kun käveleminen sattuu (etureidet ja pakarat on tulessa), sitten CSGE-geelejä valaessa selkä huusi tuskaansa ja näytteitä ladattaessa käsi huusi armoa (ojentajat ja hauikset tuskassa) :D.
En tiedä oliko taas tällä pitemmällä liikkumistauolla oma syynsä asiaan, mutta yksi syy varmasti on se, että tuo ohjelma on mun mielestä oikeasti rankin, mitä oon tehnyt :). Mutta tietääpähän tehneensä jotain!!
Vielä oon kahden vaiheilla, kykenenkö sunnuntaina menemään kokeilemaan uutta Soma Move-tuntia... Jos jalat on vielä kipeät, niin jätän sen sillä kertaa väliin ja yritän toipua maanantaita varten Sh'Bamiin ja Combatiin ja tiistaina sitten Spinning75:een.
Keskiviikkona alkaisi tosiaan Hullut Päivät ja nyt en taida pystyä käymään aamuisin siellä, kun pitää geelien lataukset aloitella aamusta, niin pääsisi käymään vasta töiden jälkeen katselemassa jämä-tavaroita :D. Näin ollen en varmaan käy sitten kuin torstaina Pumpissa noiden päivien aikaan :).

Mutta mä jatkan tuota Voice of Finlandin katsomista ja sitten pitäisi suihkussa käydä ja nukkumaan mennä, että jaksaa vielä aamulla töihin... Geelit jätin sinne ajoon, niin käydä ne purkamassa ja kuvaamassa ja maanantain ajoa varten taas valmistella sekoitukset ym. jutut valmiiksi... Kullä tämä tästä!!
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit