keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Tulleita (taas...) ja loppuneita

Mä oon nyt viime päivinä innoissani katsonut nuita mun yhteenveto-listoja ja ehdin jo riemuita, kunnes tuttuni laittoi tänään viestiä, että hän toisi mun Oriflamen 5.jakson tilaukseni... Että se siitä ja kun ensi viikolla ehtii vielä Avonin tilauskin tulla :p.

Tällaista pussukastani löytyi :D. Mutta kaikki eivät suinkaan (onneksi) tulleet minulle, vaan 3-4kpl näistä lähtee kaappiin odottamaan kesää ja blogini synttäriarvontaa ;). Saatte ainakin yhteenveto-postaukseen asti pähkinöidä, mitä ne tuotteet on :p.

Mutta ajattelin mä lyhyesti esitellä taas yhden loppuneenkin! Tämä on tosin niin tuttu tuote täällä, ettei mulla ole enää aikaisimpiin teksteihin oikein mitään lisättävää...

Eli mun VIIMEINEN Avonin Naturals-sarjan vanha Protecting Papaya & Kiwi Yogurt Hair Mask hiusnaamio sitten loppui! Enää mulla ei ole näitä yhtäkään jemmassa :'(.
Mutta ei tästä ole enää muuta sanottavaa kuin se, että suurella haikeudella jään kaipaamaan tätä, aivan ihana tuote oli mun hiuksille <3. Ehdin varmaan kymmenkunta purkkia käyttää tätä vuosien aikana eli oli todellakin minulle ihastuttava tuote...
Nyt vain uusia seikkailuita kohti hiusnaamio-rintamalla :).

Jälleen meinaa väsyttää niiiin tehokkaasti! Hyppäsinkin tänään taas pyörän selkään ja kävin Zumbassakin pitkästä aikaa. Hauskaa oli, mutta jostain syystä tuntui todella raskaalta... Saipahan sykkeet ylös :).
Ja tänään oli sitten töissä palaveri ja saatiin tietää, ettei meillä olekaan asiat ihan niin huonolla tolalla kuin pahiten pelättiin. Todennäköisesti selvitään kunnialla näiden aikojen yli :). Ja samalla toivotaan, että saataisiin sitä rahoitusta :D.
Niin ja 53 päivää lomaaaaaan !!!!! \o/
Eipäs mulla muuta tällä erää, palataan huomenna!
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit