tiistai 11. maaliskuuta 2014

Livbox Maaliskuu 2014

Vielä ei ole tullut Lushin paketin postikorttia, joten tämä maaliskuun Livbox on nyt hetkellisesti viimeinen plussailu-postaus :).

Sain tämän boksin perjantaina käteeni, kun olin parantelemassa itseäni kotosalla! Yleensä oon saanut vain noutolapun postin mukana, niin tuo oli todella mukava ja piristävä juttu!
Teemaväri tässä kuussa oli vaaleansininen.

Ja tällaiselta näytti boksini sisältö. Innostuin jostain syystä ihan todella paljon tästä sisällöstä, hihkuin ihan pikkulapsen tavoin, kun hipelöin tuotteita :D.
Ja mukana oli vielä ylimääräinen yllätyskin, jota en osannut odottaa yhtään!
Täysikokoisia tuotteita oli nyt 3 (olikohan tuo huulipuna normikokoa?) plus extra-tuote ja 3 näytettä/minikokoa.

Clinique Colour Surge Butter Shine Lipstick sävyssä 37 Pink-a-boo (ovh 26,40e/4g).
En tosiaan ihan satavarma ole, onko tämä "täysikokoinen", kun hylsyn pohjassa lukee "not for sale". Laskin tämän kuitenkin täysikokoiseksi varastolistaukseeni.
Sävy näytti äkkiseltään pakkauksessa melko tummalta (riippuen valaistuksesta), joten pienellä jännityksellä tätä testasin.
Ja pelko oli turha! Tämä ei juurikaan sävyä tuonut huuliin, vaan ehkä "paransi" vain omien huulien sävyä. Tämä oli lähes yhtä kiiltävä kuin huulikiilto ja kosteutti yllättävän hyvin omia huuliani eli melkein menisi huulirasvasta!
Jää ehdottomasti käyttöön ja lisätesteihin :).

Toisena täysikokoisena oli L'oreal Paris Elvital Fibralogy Thickness Booster (ovh 7,90e/30ml).
Tämän listasin hiusnaamio-osioon, kun en parempaakaan keksinyt.
Myös tästä innostuin tosi paljon! Kaikki tuotteet, jotka auttaa tekemään hiuksista paksummat, YES Please, tänne vaan :D.
Ajattelin tänään kokeilla ensimmäisen kerran tätä, saa nähdä toimiiko muiden kuin kyseisen sarjan hoitsikoiden kanssa!

Jälleen kulmat kohosivat hieman hämmästyksestä, mutta sitten hihkuin jälleen innoissani, kun näin tämän Oral-B 3D White Luxe Glamour Shine hammastahnan (ovh 3,99e/75ml).
Meillä käytetään lähes vain ja ainoastaan valkaisevia hammastahnoja, tai itse haluan niitä käyttää, kun teetä tulee sen verran litkittyä. Värjäytymiä saattaa tulla helposti...
Sopivasti meillä onkin nyt viimeinen hammastahna-tuubi käytössä eli pian olisi pitänyt ostaa lisää, joten tämä tuli just loistavaan aikaan! Testiin lähtee ehdottomasti :)!!

Tämän 15ml Jurlique Rose Body Cream (ovh 31e/150ml) kroppavoiteen listasin näytteeksi, kun tästä ei riitä kuin korkeintaan pariin kertaan kokeilla itselläni.
Vartalovoiteet ovat aina myös tervetulleita minulle, joten innoissani olin tästäkin, vaikka tuo ruusu hieman epäilyttikin itseäni.
Tästä tulee juttua myöhemmin, aion käyttää tämän nyt :).

Toinen näyte-kokoinen tuote oli tämä 1,2ml Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh Eau de Toilette suihke (ovh 66,10e/50ml).
Tätä testasin yhden suihkauksen heti ranteeseen ja yllättäen tämä olikin ainakin tuon yhden kerran perusteella aika kiva tuoksu!! Tuoksunäytteet on myös aina mulle tervetulleita, mutta hieman epäilytti tässä tuo kukkaisuus. Oli todennäköisesti turha pelko, testaukset siis jatkukoot!

Ja minikokoisiin listasin tämän 15ml Lumene LAB Age Correcting Night Cream korjaavan yövoiteen (ovh 34,90e/50ml).
Tämänkin kohdalla hihkuin innoissani, sillä olen monessa kyselyssä antanut palautteeksi, että olisi mukava saada myös yövoiteita kokeiluun tasapainottamaan niitä monia tulleita päivävoiteita :D. Ja nyt se vihdoin toteutui!!
Tämä lähtee ehdottomasti käyttöön sitten jossain vaiheessa, kun alan noita minikokoja käyttämään päivävoiteista taas pois.
Tuskin tämä juuri mitään korjaa mun iholla, mutta todennäköisesti tuollaisena lyhyenä kuurina ei haittaa tee mun iholle, vaikka olenkin vielä ulkopuolella kohderyhmästä. Hyvin harvoin mun iho on voiteisiin mitenkään reagoinut eli turvallisin mielin otan tämän sitten kokeiluun :).

Viimeisenä tuotteena sitten se yllätys extra, joka oli Essie Luxeffects Multi Dimension Top Coat päällyslakka sävyssä 301 Jazzy Jubilant (ovh 13,90e/13,5ml).
Tämä yllätti minut täysin sillä luulin, että extra tuotteen saa vasta, kun on ollut vuoden tilaajana ja mulla tulee vuosi täyteen toukokuussa!
Tämä extra tuli kuitenkin nyt ilmeisesti kaikille, jotka ovat pidemmän aikaa (ilman taukoja??) olleet Livboxin tilaajina.
Tosi kiva yllätys tämä oli ja aion jättää tämän itselleni, nyt mulla on sitten Avonin vaaleamman päällyslakan seuraksi tämä tummempi ^_^.

Tulin kyllä jotenkin niin hyvälle mielelle tästä boksista, että melkein voisin sanoa yhdeksi parhaimmista, mitä on tullut tilausaikanani!
Mites teille muille kävi? Tuliko samoja juttuja?
Oletteko pettyneitä vai itseni tavoin tosi tyytyväisiä?

Huomenna sitten voisi olla luvassa ensimmäisen loppuneen esittely!
Postaus tulee taas vähän myöhemmin, sillä jos kaikki menee hyvin, eikä kroppa tykkää kyttyrää tämän päivän pyöräilyistä, niin menen vihdoin Combatiin \o/.
Palataan siis huomenna!
Miumoi <3

4 kommenttia:

  1. Mä olin pitkästä aikaa oikein tyytyväinen boksiin =) Vähän eri sisältö oli mulla, Jurliquelta oli mun boksissa kasvoseerumi ja Cliniquelta oli Chubby Stick. Ahaa, mä luulin että Essie tuli vain jos on ollut tilaajana sen vuoden ja mietin jotta sain sen sitten kuukautta etukäteen (muistelen että viime huhtikuussa tuli eka paketti). Saa nähdä tuleeko sitten ens kuussa jotain ylläriä vai taktikoivatko näin, olihan tää maaliskuun paketti mulle 12. jos tosiaan viime huhtikuussa aloitin tilaamaan boksia =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, näköjään sitten jonkin verran eroavaisuuksia löytyy bokseissa :).
      No mä kans tosiaan luulin, että extra-tuotteen saa, kun on ollut vuoden tilaajana, mutta itellä tulee vasta toukokuussa täyteen tuo...
      Oisko sitten kaikille niille tullut, jotka on keskeytyksettä olleet pitkään tilaajina...
      Saa tosiaan nähdä, tuleeko sitten mitään extraa, kun vuosi tulee täyteen :).

      Poista
  2. Mä kyllä kanssa tykkäsin boksista! :) Monipuolinen ja kaikkea mielenkiintoista ja vähemmän tuttua. Sain ihan samat tuotteet kun säkin, paitsi toi Essie-lakka oli valkoinen sävyltään. Olisin ehkä vähän mielummin ottanut sen Cliniquen huulikynän, koska jotenkin tuo vihreä puikko näyttää niiiiin halpis-ysäri-meiningiltä enkä meinannut löytää/nähdä edes minkäännäköistä nimeä, saati sävyä koko puikosta. :D Mutta käyttöönhän se on tarkoitettu. Tuo hiusbuusteri on ihan super-mielenkiintoinen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva, että nyt on ollut paljon tyytyväisiä, oli kiva lukea myös Livboxin FB-sivuakin :D.
      Hahah, mä en taida kiinnittää tarpeeksi huomiota pakkauksiin, kun ihan neutraali-positiivinen fiilis tuli tuosta huulipunasta :D.
      Ja tuo Buusteri oli kyllä aika mielenkiintoinen, kun kokeilin! Jotain eroa olin havaitsevinani pesun jälkeen, mutta jatketaan testejä :).

      Poista

Suositut tekstit