lauantai 15. maaliskuuta 2014

Lushin tilausta pitkästä aikaa!


 Sain hakea mun Lushin tilauksen ja eilen olikin sekunneista kiinni, että ehdin postiin ennen kuin se meni kiinni :D.

Tehtiin tosiaan pitkästä aikaa työkaverin kanssa tilaus Britti-Lushille.

Ja tässä yleissilmäys minun tilaukseeni. Oli pakko tilata niin paljon kuin siihen alle 2kg postikuluihin mahtui ja nämä tuotteet mahtui työkaverin tavaroiden lisäksi mukaan.

100g American Cream hoitoaine. Tätä olisin halunnut sen 250g pullon (tätähän oon 2 pikkupulloa ennestään käyttänyt), mutta ei mahtunut, kun...

...halusin myös tämän Veganese hoitoaineen (100g) ostaa kokeiluun :p.

Tämä 100g Carrot saippuapala ja...

...100g Neon Love saippua olivat pääasialliset kokeiluun haluamani tuotteet :).

Sitten otin myös kokeiluun 50g No Drought kuivashampoon, jota oon jo valikoimaan tullessa halunnut ostaa. Tämä on ainakin hyvä pakkaus matkoille!!

Myös tätä Ocean Salt kuorintaa (120g) olisin halunnut ostaa isomman purkin, mutta kun ei mahtunut... Aion käyttää tätä sekä kasvoille että kropalle.

Myös tämä 100g Tea Tree Water kasvovesi lähti mielenkiinnosta kokeiluun, kun nuita finnejä vähän väliä pärstästä löytyy.

Näytteinä sain pyytämäni Angels on Bare Skin kasvoputsarin, jota mulla on ollut aiemminkin näytteen verran kokeilussa. Nyt halusin virkistää muistiani :).

Toisena näytteenä pyysin Celestial kasvorasvaa, joten mielenkiinnolla tämän kokeilen :).

Ja viimeisenä pyysin vielä toisen putsarin, Coalface palan, joka oli varmaan 10g kokoinen :).
Sitten työkaveri sai pari saippuanäytettä lisäksi.
Erittäin tyytyväinen olin tähän tilaukseen, vaikka pieniä kokoja joutuikin ottamaan :).

Mutta pahoittelut tähän loppuun, että tullut taas pari taukopäivää. Täytyy taas totutella näihin arkipäiviin jumppineen ja muine juttuineen. Mr.Insinöörin siskokin sai torstaina 13.pv terveen tyttären, joten se ilta meni kuulumisia kysellessä ja eilen sitten kamerasta loppui akku, että olisin saanut nämä jutut kuvailtua. Muutenkin eilisilta venyi, kun oli hierontaa ja piti siellä postissa ja kaupassa käydä ja sit Mr.Insinööri lähti varpajaisiin, kun sai kutsun siskonsa mieheltä, niin mun piti sitten kissoja passata ilta ym. :D.
Mutta toisaalta, eipä mulla edelleenkään ole mitään loppunut niiden alkukuun loppujien jälkeen... Jospa se tästä lähtisi vielä vauhtiin, pari viikkoa aikaa!!
Mutta nyt jatkan Voice of Finlandin katsomista!
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit