keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Pienoinen luovutus jälleen...

Kyllä mä alan oikeasti kuunnella myös mun järkeni ääntä noiden mun varastojen suhteen :D.
Tuossa lauantaina kun ystäväni MM kävi hakemassa Avonin tavarat ja kerroin, että eräs hänen suosikkituotteensa tulee takaisin myyntiin, niin tuli puhetta myös tästä seuraavasta tuotteesta:

Eli Avonin Advance Techniques-sarjan Keep Clear Oxygenating Scalp Treatment päänahan hoitoaineesta.
Tämä poistui myynnistä jo aika pitkän aikaa sitten ja erään kerran tämä oli nettitarjouksena myynnissä, jolloin kyseinen ystäväni tilasi tätä 3 pulloa ja itselleni tilasin yhden pullon varastoon. Nyt sitten tuli puhetta, että toivottavasti tämä tulisi uudelleen myyntiin kuvastoon ja kysyinkin, onko hän ne pullot jo käyttänyt. Yhtä kuulemma säästellen vielä käytti ja sitten mä päätin repäistä ja kysyin, haluaako ostaa mun jemmapullon parilla eurolla. Kaupat tuli :).
Tämä kuva on otettu mun käytössä olevasta pullosta, joka on puolillaan, lisäksi mulla on Oriflamen vastaavanlainen pullo myös.
Voitte siis jemmapullon ostostakin päätellä, että olen tykännyt tästä paljon! Tämä oli aikoinaan ensin sellaisessa "vaahto"pullossa, mutta sitten tuo muutettiin tuollaiseen nokkapulloon annostelun helpottamiseksi päänahkaan.
Tämän siis pitäisi rauhoittaa ja raikastaa päänahkaa, ehkäistä hilsettä ja vähentää kutinaa ja sitä tämä on tehnyt niin minun kuin ystävänikin päänahalle. Tuntui tosiaan, että tämä "lisäsi happea" hiusten juuriin/päänahkaan, kun se oli niin raikkaan tuntuinen tämän lisäämisen jälkeen. Oriflamenkin tuote on lähes yhtä hyvä, se vain hävisi hinnaltaan (tarjouksessa ollut 6-7e vs. 3-4e) ja kooltaan (100ml vs. 150ml) Avonin :). Mutta onpahan ainakin varatuote, jos menee pitkään ennen kuin tämä Avonille tulee takaisin... Ja mä luotan siihen, että tämä todella tulee takaisin :D.

Meni taas myöhään tämä päivittely, kun oli hieronta tänään joka kesti puoli 7 asti ja sitten käytiin Mr. Insinöörin kanssa Hesessä syömässä kerrosateriat (hirveä nälkä oli jo töissä 3 aikaan...) ja sitten kaupassa. Ja tässä sitten kaikkea muuta samalla värkkäilly, mm. kissojen hiekkalaatikon puhdistus ja kattien viihdyttäminen :D.
Mutta jeeeee, huomenna vika työpäivä ja vihdoin muutaman päivän pääsiäisloma \o/. Oon huomisesta lauantaihin yksin, kun Mr. Insinööri lähtee MN:n kanssa kotonaan käymään. Omissa suunnitelmissa olisi rakkaan R:n näkemistä sunnuntaina, jos hänen terveytensä vain suo sekä Dweian kanssa sovittiin myös rehvit vihdoin lauantaiksi :). Sitten MN kyseli haluanko lauantai-iltana lähtä kylille hänen kanssaan, joten mikä ettei :D. Ja maanantaina käydään piipahtamassa mun äitin tykönä piiiiitkästä aikaa!! Eli pitkälti loma vierähtää rakkaita ihmisiä nähden, kerrankin kun on aikaa kunnolla :p.
Mutta palataas asiaan jälleen huomenna iltasella kera uuden pään :D.
Miumoi <3

3 kommenttia:

  1. Kivalta kuulostaa sun pääsiäissuunnitelmat.ite oon to-la töissä ja pari päivää saan sitten nauttia sen jälkeen vapaista.Nähdään vaan sunnuntaina,tuskinpa sille tulee estettä.ab kuuri loppuu lauantaina ja rautalääkkeellä saan sekoittaa vatsaani vielä kolme viikkoa.plaah..no kaikki epämukavuus täytyy kestää,hyvän asian vuoksi.pitää vaan miettiä onko kaupunnilla mikään paikka sunnuntaina auki eli mitä tehtäis.ja monenko aikaan jaksat nähdä?mulle passais jo aamupäivästä.muttamutta,ollaan lauantaina vielä yhteyksissä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se riippuu, kuin myöhään menee lauantaina kylillä :D. Voi olla ettei ehkä ihan aamupäivästä jaksa :p.
      Jos jompi kumpi tulee kyläilemään, niin ei tarvi miettiä onko joku paikka auki? :)
      Mutta katsotaan tarkemmin sunnuntaina :).

      Poista
  2. Jäi nimimerkki pois äskeisestä.:-P -R

    VastaaPoista

Suositut tekstit