keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Hajuvettä jälleen...

Nyt tosin loppui ihan täysi kokoinen pullo \o/ !!! Wuhuuuu!!
Elikkäs tämä täysin vessatuoksuna pari kolme viime kuukautta (?) ollut Oriflamen Miss O Club Privé EdT (50ml) loppui ja tästä olen myös Aiemmin pölöpöttänyt jotain, johon mulla ei ole hirveästi enää lisättävää. Ihan ok tuoksu, mutta kyllästyin puolen välin jälkeen, varmaan 30ml olisi ollut parempi ja nytpä sellainenkin on tullut myyntiin Oriflamelle vähäksi aikaa... En kuitenkaan aio tätä ostaa enää, ei ollut niin ihana tuoksu nenääni :). Mutta kiva oli kokeilla!

Nyt sitten EHKÄ lähtee vessatuoksu-käyttöön tämä Avonin Simple Elementsin  Meadow Dew (30ml), josta kyllä olen pitänyt, mutta myöskin vähän kyllästymistä havaittavissa. Ehkä nyt jaksaisi taas käyttää vähän aikaa, kun on nuita näytteitä käyttänyt niin pitkään :D. Täytyy katsoa, miten teen :).

Mä en oikeesti tiedä mitä muuta mä nyt höpöttelisin, kun mitään ei oo tapahtunut :D. Väsymystä ja töitä ja huomenna taas jumppaa vaihteeksi :). Melko tylsää ja tasaista elämää siis tällä hetkellä.
Eiku joo, saadaanhan me parvekkeelle viimein lasituksetkin \o/. 6-8 viikon päästä :D. Viime viikolla kävi se mies mittailemassa ja tekemässä tarjouksen ja tänään kävi lopulliset mittaukset tekemässä, kun Mr. Insinööri hyväksyi sen tarjouksen. 100e vähemmän teki kuin se alkuperäinen arvio ja 600e vähemmän kuin 2-3 vuoden takainen arvio !! Kannatti siis odottaa :D.
Tällaista hurjaa siis tapahtunut täällä!
Katsotaan, jos huomenna niitä vastauksia tulisi viimein, ellei jotain yllättäen lopu taas :).
Miumoi <3

6 kommenttia:

  1. oi kiva blogi,liityin lukijaks! liity sääkin mun!:)

    http://alluppi.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :). Täytyy paremmalla ajalla illalla lueskella blogiasi :)

      Poista
  2. Mulla taitaa olla kans tuo Meadow dew-tuoksu ja se on kyllä ihana =) Tuli tuosta tuoksuihin kyllästymisestä mieleen et joo, niihin kyllä kyllästyy helposti jos käyttää samaa pitkään. Toki tuoksun voi pistää odottamaan uutta tulemistaan, mutta siltiki pienet pullot olisi pop. Esmes minä oon nyt käyttäny erästä Victoria's Secretin vartalotuoksua ja oon vähän kyllästyny vaikka ihana tuoksu onkin. Kohta se pitää laittaa jäähylle, saa vaan nähdä milloin sen saa kulutettua loppuun, kas kun pullon koko on 250 ml... =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh, no tuossa 250ml:ssä onkin käytettävää hetkeksi :D. Voi olla, että itsekin kyllästyisin jossain välissä :D.
      Onneksi nuo ei kovin nopeasti huonoksi mene, niin voi välillä vaihdella tuoksuja :).
      Ja tosiaan tuo Meadow Dew on ihana tuoksu, mutta vähän on se makea vesimäinen tuoksu alkanut tökkiä. Ehkä pitää kuitenkin muutaman kerran sitä itseenikin suihkia, josko siihen jälleen tykästyisi :).

      Poista
    2. Niin ja ajatteles, mulla on noita VS:n vartalotuoksuja yhteensä 4 (kaks myin pois) eli saas nähä milloin ne saan loppumaan, varsinkin kun muitakin tuoksuttimia löytyy... =D

      Poista
    3. Voi ei :D.
      No sitten vaan vessatuoksuksi, jos ei muu auta :D.

      Poista

Suositut tekstit