tiistai 15. lokakuuta 2013

Tämä Argan-hoito ei ainakaan tehonnut!!

No niin, kaiken tämän ostomanian jälkeen olisi aika esitellä taas loppuneitakin (onneksi niitäkin on...)!

Tuossa viime viikolla sain erään puolikkaan vuorokauden (illan suihkun ja aamun) aikana käytettyä peräti 5 tuotetta loppuun! Sen rumban aloittikin tämä Avonin Advance Techniques-sarjan 360 Nourishment Moroccan Argan Oil Mask for All Hair Types hiusnaamio.
Tätä en itse ostanut, vaan sain tämän aikanaan kannustelahjana, kun ylitin tähän oikeuttavan tilaussumman. Silloin tämä sarja tuli uutuutena myyntiinkin.
Ja täytyy heti sanoa, että onneksi ei tarvinnut omia rahoja tähän tuhlata, tämä ei toiminut mitenkään mun hiuksissa :(!
Ei silottanut eikä juuri takkujakaan selvittänyt, vaikka välillä laitoin tätä ihan älyttömän määrän lyhkäsiin hiuksiini saadakseni jotain vaikutusta aikaan... En muistanut taaskaan kuvata inci-listaa, mutta esim. tuo argan-öljy oli aivan viimeisimpinä siinä listassa ja jotain silikoneja kärjessä eli sellainen argan-hoito oli sitten tämä...
Kieltämättä olen kyllä melko pettynyt tähän, toivoin tämän olevan parempaa!
Onko joku muu kokeillut tätä?? Onko teillä toiminut paremmin omissa hiuksissa??

Tänne ei muuta ihmeellistä tällä hetkellä kuulu. Huomenna (tai ylihuomenna) varmaan sitten selviää ensimmäisen rahoitushakemuksen kohtalo, joten olisi sitten jännä päivä... Tosin ei nyt ole toiveet korkealla todellakaan, mutta josko edes pari kuukautta tulisi niin sekin olisi aina eteenpäin :). Muiden hakemusten päätös-päiviä yritin metsästää, niin marraskuun puoleen väliin mennessä pitäs tulla mun toisen ja ohjaajani ekan hakemuksen päätökset, mun kolmannen hakemuksen päätös sitten tulis joulukuun puoleen väliin mennessä ja ohjaajani toisen hakemuksen päätös tammikuun puolella. Jännät ajat siis menossa...
Muuten olen sitten kolmannen kerran tarkistanut sekvenssejä ja hakannut päätäni pöytään sen takia, kun olen vaan täysi idiootti... En vaan tajua, mitä oon ajatellut vuosi sitten, kun nuita sekvenssejä oon ensimmäisen kerran katsonut... Alkaa hieman epäilyttää, saanko tuota väikkäriä koskaan tehtyä tätä menoa, kun pitää olla näin vajakki :p. Noh, päivä kerrallaan, jospa se lamppu syttyisi jossain vaiheessa tuolla tyhjässä päässä :D.
Mutta palataas huomenna seuraavan purkin kanssa!
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Et oo vajakki. Joskus vaan aivot menee solmuun :p p.s. Ei oo samanlaiset naamiot + mie kävin hakemassa piliksestä uuden kun ei se alkuperäinen idea olis koskaan ehtinyt mun luokse :p Tyhmä nettikauppa ja pitkät tilausajat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kun meniskin vain joskus nuo aivot solmuun, vaan kun se on enempi sääntö kuin poikkeus :p.
      No niin, eipähän sitten ainakaan meitä sekoiteta naamioiden takia toisiinsa ;D.

      Poista

Suositut tekstit