keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Piristystä kurjaan oloon

Niinpä se alkaa pahasti näyttää siltä, että flunssaa se yrittää mulle pukata juuri sopivasti pääsiäislomaksi :(. Noh, mukavahan se on lomalla aina sairastaa... Ei kait se auta kuin kissojen lisäksi pakata lääkkeitä ja kasa kirjoja mukaan, kun pääsiäisen vietän kotona äidin hoivissa :).
Mutta tuli tähän päivään pari kivaa piristystäkin!! Ensimmäinen oli se, että joulukuussa tulee aika mukavat veronpalautukset \o/. Jotain hyötyä siis niistä 20% ennakonpidätyksistäkin !!
Ja toinen oli sitten tämä:

28.3. tilaamani Lushin paketti tuli jo nyt ja Royal Maililla vielä!! Ja tässä tilauksessahan kävi niin, että suurin osa tuotteista olikin työkaverilleni ja mulle tuli VAIN nämä:

3 täysi kokoista ja 3 näytettä!!! Mun täytyy olla varmaan sairas (tai noh, niinhän mä nyt olenkin :p) !! Kyllähän mulla oli pitkä himotuslista ja se olisi varmaan tullut tilattua, jos tuo paketti olisi mennyt reilusti yli 2kg. Kun kävikin niin että jäi alle, niin päätin ottaa nyt vaan välttämättömimmät, ettei se menisikään yli :).
Saippua oli Last Chance-osiossa, Ultrabland tulee mulle meikinpoistokokeiluun ja Oatifix oli ainoa sellainen "kun mä nyt vaan niiiin tahdon tuon" tuote :).
Näytteet pyysin ja ihme kyllä sain parista kasvovoiteesta ja kasvokuorinnasta :).
Nuo purkit on ihan törkyiset, kun ne ei tuolla Briteissä pakkaa nuita kaikkia kylpyjuttuja suojaan :/.

Tässä vielä parempaa kuvaa Sweetheart saippuasta, joka oli tämän vuoden ystävänpäivä-tuote :). Tuoksu vaikuttaa lupaavalta, joten odotan innolla päästä kokeilemaan tuota käytössä :).

Mutta nyt mä lähden putsaamaan nuo purkit ja pussittamaan pakkaseen tuon Oatifixin :). Sitten pitäisi myös seuraavia postauksia varten kuvat tallentaa tänne.
Huomenna kirjoitankin varmaan sitten äitini luota :).
Miumoi <3

4 kommenttia:

  1. Täällä kans yksi jolle flunssa tekee tuloaan, ärsyttävästi tehny sitä jo monta päivää, saas nähdä onko tämä vaan tämmönen tympeä pikku flunssa vai äityykö se vielä pahemmaksi... Ei mutta hei, vähänkö epäreilua, minä en saanut mitään näytteitä silloin kun tilasin =/ Ja minäki ihan pyysin niitä... Tottapa mun englanti oli niiden mielestä epäymmärrettävää ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itselläkin ollut lauantaista asti tulossa, kun perjantaina itseni palellutin :/. Nyt tuntuu, että se vaan pahenee pahenemistaan, joten voi mennä ihan flunssaksi asti :(.

      No mie olin varautunut, että tuskin sieltä näytteitä tulee, kun niin moni sanonu, ettei ole pyynnöstä huolimatta mitään saanu...
      Itse kirjoitin siihen "viesti pakkaajalle"-osioon " I would like to have samples from Ocean Salt, Imperialis and Enzymion, thank you :)".
      En mitään tuon kummempaa, hyvä tuuri kävi nyt ilmeisesti :).
      Suomen Lushista oon saanut näytteet joka kerta, kun oon pyytänyt. Yleensä pyytänyt 1-3 näytettä, enempää en kehtaa pyytää :D.

      Poista
    2. En enää muista sanatarkkaan mitä laitoin, mutta pyysin ehkä kolmesta tuotteesta näytettä (ehkä niillä ei ollu just niitä..?) ja sitten heitin loppuun vielä et voihan ne lähettää muitakin näytteitä ;) Ehkä se vähän riippuu sitten käsittelijästä, jotkut saattaa olla pihejä =D Suomen Lushista en oo tilannu aikoihin, muistelen että ennen sieltä tuli näytteitä pyytämättäkin.

      Poista
    3. No mitä on tullut netistä luettua, niin tosi monet ei oo pyynnöstä huolimatta saaneet näytteitä eli varmasti pakkaajastakin voi riippua tosi paljon.
      Suomen Lushista ei ole tuota kokemusta, kun joka kerran jonkun näytteen pyytänyt :). Mutta aina oon konkreettisesti laittanut nimet mistä haluan, oon aatellut että silloin saattaa olla suurempi mahdollisuus edes ne saada :D.
      Ja Briteissä varmasti hyödyksi on laittaa "please/thank you" loppuun kohteliaisuussyistä ;D.

      Poista

Suositut tekstit