perjantai 29. heinäkuuta 2011

Aurinkoista perjantaita!

Tänään sain ihme kyllä nukkua rauhassa lähes kellon soittoon asti :o. Herätys oli mulla 8.45, että ehdin rauhassa vähän meikata ja hoitaa kissat ennen Satsille lähtöä :).
Jälleen oli Combat peruttu, mutta tilalla järjestettiin Piloxing, joka on myös yksi lemppari jumppatunneista :). Piloxingissa on nyrkkeilyä, tanssia ja pilatesta. Kunnon kestävyysurheilua ja kyllä siinä sykekin nousee ihan mukavasti, samoin tasapainoilua on todella paljon! Tunnin lopussa on sitten yksi biisi jaloille ja yksi biisi vatsalle tarkoitettua settiä ja ne on kyllä aina niin saakelin tehokkaita... Nytkin mulla vaan lihakset tärisi, kun liikkeitä tein :D. Ja jos ei loppuvuodesta ala vyötärönympärys olla yhtään pienempi, niin en tiiä mitä enää voin tehdä :D. Mutta enivei, todella kivaa liikuntaa tuo on, voin lämpimästi suositella ^_^.

Ai niin, oon unohtanut suositella liikkuville ihmisille tällaista sivua kuin HeiaHeia. Sinne voi laittaa omia tavoitteita treenin suhteen ja kirjata päivittäiset liikkumiset ja tekemiset. Siellä on kaikkea moottoripyöräilystä joogaan ja puutarhanhoidosta klubbailuun nuita liikkumisia :D. Ja kavereita voi etsiä sieltä ja heitä kannustaa :). Kaveri suositteli mulle tuota, kun hommasin Satsin jäsenyyden huhtikuun lopussa ja aloin tosiaan säännöllisesti liikkumaan ja se on kyllä ollut todella kätevä keino seurata omaa liikkumistani :).

Jos uskaltautuisin laittamaan nyt jopa vaatekuvaa, josta aika hyvin pystyy mun vaatetyyliä päättelemään :D :
Ja kuten voitte huomata hännän vilahduksesta, Neffi tahtoo olla joka paikassa seurana :D.
Eli nämä kamppeet päällä olin liikenteessä. Farkut tilattu ja ostettu nyt keväällä ja toppi varmaan yli vuosi sitten EMP:ltä, joka on mun niiiiin lempipaikkani ostaa vaatteita. Vyö on ikivanha, ostettu vuonna 2005 Prismasta :D. Tossut taas oon tilannut Halensilta, josta myös löydän itselleni paljon itseni näköisiä vaatteita.

Nuo tossut vaan alkaa vedellä viimeisiä, joten uudet sisätossut alkaa olla hakusessa... Tykkään käyttää nuita, kun en halua sukkiin/jalanpohjiin tarttuvan roskia tai kissojen kuljettamia hiekan muruja.
Ja farkkujakaan mulla ei oo tällä hetkellä kuin nuo kuvassa olevat ja sitten yhdet H&M:stä vajaa vuosi sitten ostetut, jotka on mulle nykyisin järkyttävän isot. Sitten on 4 haaroista rikki olevat ja osa vähän pieneksi jääneet, joten niitä ei voi julkisella paikalla ilman pitkää paitaa pitää...
Farkut ovatkin mulle ikuinen murheen kryyni ja maanantaina aattelin käydä katsomassa oisko Seppälässä vielä jäljellä mustia Bootcut-farkkuja, kun pitäisi baarihousut talveksi saaha (ihan niin kuin baarissa edes usein kävisinkään)... Talvella kun raivostuksissani omaan kroppaani rikoin vetskarin silloisista mustista farkuista ja jäljellä on enää EMP:ltä ostettu musta pitkä hame...
Nyt alkaa kroppakin taas muotoutua omaksi, niin vaatteiden ostaminenkin innostaa taas pikku hiljaa :).

Huii, tämäkin taas venähti vähän pitkäksi... Seuraavissa parissa postauksessa tulee tarkempaa juttua sitten nuista meijän perheenjäsenistä, joten kissafaneille paaaljon kuvia tiedossa ;).
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit