maanantai 9. heinäkuuta 2012

Groove tuoksu käytetty pois

Hitaasti, mutta varmasti mulla nuo hajuvedetkin vähenee. Pienin askelin "parempaan" päin siis (ja hys nyt, kukaan ei puhu niistä kahdesta isommasta pullosta, jotka vasta muuttivat hyllyyni...).

Elikkäs jälleen on yksi mini-Escada käytetty (nyyyyh...), tällä kertaa Marine Groove Eau de Toilette. Mä kyllä niin tykkään näistä Escadan hajuvesistä... Ovat vaan niin mun tuoksuja, en edelleenkään ole näiden makeuteen kyllästynyt :).

Strawberrynet.comista löytyi sisällystäkin (passionhedelmää, pionia, jasmiinia ja myskiä) eli tätä olisi ilmeisesti vielä saatavilla... Pitäisiköhän hommata 30ml pullo ;D...
Nooh, kyllä mulla nuita makeita tuoksuja löytyy ennestään ihan tarpeeksi, joten haaveilut sikseen!!!

Niin ja huomenna tulisi sitten seuraavien tämän kuun plussien esittely, saan tässä iltasella nimittäin sen mun Oriflamen tilauksen, josta on jo vierähtänyt tovi (8.jakson tilaus). Helpottavaa tässä on se, että 9.jakso loppuu huomenna :D. Mutta yhteyshenkilöni aikoi tehdä tänään vielä tilauksen, joten yhden pienen jutun laitan siihen ja se on Mr. Insinöörille !! Hyvä minä!!
Katsoin tänään töissä jo 10.jakson kuvastoa, kun joku oli sen sinne tuonut ja voi olla, että pari juttua EHKÄ tilaan... Katselen vielä rauhassa sen läpi ennen mitään päätöksiä :).
Mutta ehkä mä saan tämän kuun miinus-merkkiseksi, jos oikein tiukkana pysyn...
Suunniteltiin tuossa, että pidettäisiin yhteinen lomaviikko kuun vaihteessa ja lähdetään käymään Hellsingissä :). Eli ainakin Lushin tuotteita tulee ostettua sitten, se on ihan saletti ja sitä en aio pyydellä anteeksi :D. Voisikin oikeastaan sen takia nyt yrittää Avonilta ja Oriflamelta rajoittaa tilaamiset 1-2 tuotteeseen, niin voi sitten reissussa plussailla rauhassa :).
Noh, katsotaan toteutuuko tuo reissu ensinnäkään :p.
Nyt huomiseen!!
Miumoi <3

4 kommenttia:

  1. Musta noi Escadan hajut ovat vaan todella makeita, ennen tykkäsin niistä kovinkin, mutta jotenkaan en juurikaan enää.
    Vanhuus...

    Oriflamen tuotteita en ole kokeillut varmaan 10 vuoteen, ehkis pitäisi, mutta mulla on varmaan vieläkin noita 10 vuoden takaisia huulipunia joku 40 kpl, silloin kun niiden paketit olivat vielä viininpunaisia, sä tuskin olet sellaisia ehtinyt näkemäänkään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa nähdä, milloin sitä itse "aikuistuu", että alkaa nuo makeat tuoksut kyllästyttää, sitten olenkin aika pulassa noiden mun tuoksu-pullojen kanssa ;D.

      Oon nähnyt mun äidin serkun (eli mun pikkuserkun) luona vieraillessani joskus teini-iässä niitä viininpunaisia pakkauksia, hän on ollut Oriflamen myyntikonsultti niin kauan kuin Oriflame on Suomessa ollut :).
      Ja itse ostin joskus teininä kirpparilta hopean luomivärin, joka oli viininpunaisessa pakkauksessa, mutta se tippui lavuaariin ja meni täysin rikki :/. Nyt oon sitä pakkausta käyttänyt vaahtomuovi-siveltimien kuljettamiseen :D.

      Itse olen kyllä tykännyt myös nuista Oriflamen tuotteista (kuten oot varmaan huomannut :) ), voin kyllä suositella kokeilemaan jälleen :).

      Poista
  2. Aah, escadat on ihania :D olisin tuon grooven aikanaan halunnut (ylläri..) kovasti mut maltoin olla ostamatta.. no melkein harmittaa :D mut onneks mulla on pari escadaa kaapissa, ja lisäähän noita tulee :) nyt on kulutuksen alla 100ml pullo ocean loungea, vaikka ihana tuoksu on niin kyllähän toi iso pullo alkaa jo vähän kyllästyttämään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, tuo 100ml olisi kyllä itselleni ihan liikaa :D. 30ml pullot näistä vanhoista tuoksuista voisin kyllä kotiuttaa ilomielin, jos kaikki olisivat vielä myynnissä kohtuuhintaan :).

      Poista

Suositut tekstit