sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Rokkaava Enkeli jätti minut...

Ja seuraavaa loppujaa pukkaa, tällä kertaa pienemmässä mittakaavassa.

Eli sain jo jokin aika sitten käytettyä pois tämän Oriflamen Very Me-sarjan Clikit Rock Angel Eau de Toilette hajuveden. Tuoksua tässä oli vain 3,5ml ja en tiedä, onko tätä enää myynnissä, kun en ole vähään aikaan nähnyt kuvastossa vai oliko tämä vain muutamassa jaksossa... Täysikokoinen 30ml pullo on ainakin ollut myynnissä.
Tämä sisältää Päärynää, Gardeniaa ja Seetriä ja mielestäni oli mukavan makea ja raikas tuoksu. Tämä ei ollut sellainen perinteisen makea, josta itse tykkään, mutta silti tämä oli minun mieleen :). Melkein tekisi mieli hommata tuo 30ml pullo... Mutta katsotaan nyt ;). Ehkä hankin tämän sitten, kun joskus poistuu myynnistä ja on "viimeinen mahdollisuus"-alessa, vielä noita muita tuoksuja vessan kaapin hyllyllä piisaa, että ehdin niitä käyttää pois ;D.

Tässä olen nyt tämän loppumisen jälkeen käytellyt sekalaisesti nuita mun isoja pulloja, niin hajuvetenä kuin vessatuoksuinakin, vessatuoksuksi kun mulla ei mitään "ei-niin-hyvää-tuoksua" tällä hetkellä ole...
Pitää ehkä ensi kuussa käyttää taas niitä mun tuoksunäytteitä vähemmäksi, niitä päässyt taas kertymään... Ja näyttää uhkaavasti muutenkin siltä, että ensi kuussa ei niin montaa isoa tuotetta tule loppumaan, tässä kuussa loppunut melko hyvin nuita purkkeja taas vaihteeksi :). Katsotaan mitä keksin!
Mutta nyt voisin hetkeksi lähtä lukemaan tuonne parvekkeelle, ennen kuin alkaa satamaan ja aurinko menee pilveen (jos nyt se sääennuste pitää taaskaan paikkaansa...).
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit