lauantai 21. heinäkuuta 2012

Välillä mennään rikki

Heti sanottakoon, että tässä postauksessa on kysymys nyt ihan vaan kosmetiikasta ;). Vaikkakin aika kökkö päivä tänään ollut muutenkin... Ei sitten onnistunut kovin hyvin töissä geeliajo, että aika turhaa hommaa oli nämä 3 päivää... Plaah... Noh, maanantaina vielä analysoida tarkemmin tuo osio, josko syy löytyisi. Tämä on taas vaihteeksi tätä tuttua pään seinään hakkaamista...
Sitten aamulla oli aivan mahtava auringonpaiste ja oli lupaillut muutoinkin koko päiväksi aurinkoista, vaan mitäs sitten näkyikään puolen päivän aikaan ikkunasta, kun olin töistä lähdössä; vettä tuli kuin esterin *piiip*... Jumitin sitten vajaan tunnin toimistossa ja kun lähdin, se ripisteli vielä ja alkoi uudelleen kunnolla satamaan, kun olin n. 1km päässä kämpiltä... Jooh, jospa nyt loppuviikendin rentoutuisi...

Mutta sitten siihen kosmetiikkaan :D.
Eli tämä Oriflamen Liselotte Watkins Face Powder oli mulla jo melko loppusuoralla ennestään, vaan tämä lipsahti eräs kaunis aamu mun kädestä lavuaariin ja tietystihän se palasiksi meni...
Oli onneksi kiinni tuo rasia, joten kippasin murut irtopuuterirasiaan, jonka oon tällaisia tilanteita varten säästänyt :).  Murskasin ne murut "jauhoksi" ja nyt oon käyttänyt niitä irtopuuterina (tosin tätä käytin kyllä muutenkin puuterihuiskun kanssa).
Mielestäni ihan perus-puuteria, piti päivän mittaan korjailla ja poistaa kiiltoa, eli kovin pitkäksi aikaa tämä ei mataksi jättänyt omaa ihoani. Kiva oli testata ja ihan kelpo tuote oli 5,90e tarjoushintaan. Rasia oli mukavan pieni, tosin itselläni meni aikaa tottua tuohon kokoon :).
Tätä näkyy aina välillä olleen "viimeinen mahdollisuus"-alessa, mutta en tiedä ostanko uudelleen... Ehkä kokeilen jotain muuta :).

Ja onneksi olin tilannut edellisessä jaksossa puuterin, sillä tuo taisi rikki mennä heti seuraavana päivänä ja muuta puuteria mulla ei olisi edes jemmassa ollut Lushin Vanilla Puff Powderin lisäksi!
Puuterit ovat nyt vuorostaan tasapainossa, eikä niitä ole jemmassa ylimääräisiä \o/.
Mutta nyt taidan lähtä syömään jotain tälle päivää ja ehkä yrittää päivätorkutkin ottaa, kun meinaa väsyttää...
Miumoi <3

3 kommenttia:

  1. Olen aika uusi lukija ja päätin nyt kommentoida blogiasi (olen kyllä aikaisemminkin muistaakseni kommentoinut pari kertaa...). Mielestäni blogisi on todella mukavaa luettavaa. Käyn usein monta kertaa päivässä aina kurkkimassa onko postaustasi tullut. :D Olen ihan koukuttunut tähän. :D Jatka samaan malliin!

    Onko pian muuten tulossa vuosiraporttia? :) Jos jaksat niin voisit myös kuvata varastoistasi tämän hetkistä tilaa. Siihen voisi laittaa aina ennen ja jälkeen-kuvat. :)

    T. Maiju

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heipsan jälleen! Muistanhan mie sun aiemminkin kommentoineen, kiitokset jälleen kommentista ^_^ !!

      Yritän tosiaan kerran päivässä saada postauksen ulos, arkisin yleensä vasta iltasella, kun olen töistä päässyt ja jumpassa käynyt :D. Viikonloppuna ja lomalla tulee sitten jopa aiemmin päivällä, kun on paremmin aikaa :).
      Mukava kuulla, että joku ihan odottaa mun höpöttelyjä :D.

      Vuosiraportti pyörii mielessä koko ajan ja kuumeisesti mietin joka päivä, milloin ehdin sen tehdä ja varastot kuvata :D.
      Jos en ehdi aiemmin, niin teen sen varmasti viimeistään elokuun toisella viikolla, kun mulla alkaa parin viikon mittainen loma töistä :).
      Yritä jaksaa odottaa, kyllä se tulossa on :D.

      Poista
  2. Juu, jaksanhan minä oottaa. :) Ei mitään kiirettä, teet sitten kun on aikaa. :)

    Muistelinkin että olin kommentoinut aiemminkin, mutta en muistanut millä nimimerkillä. :D
    t. Maiju

    VastaaPoista

Suositut tekstit