torstai 16. elokuuta 2012

Huulimeikkini

Nyt olisi seuraavana esittelyvuorossa omistamani huulimeikit, jotka onneksi inventaariossa edes muutamalla vähenivät :D.

Tässä ensin huultenrajauskynät ja näytteet. En tiedä, aionko itse käyttää noita avaamattomia näytteitä, mulla on niitä ehkä lisääkin tuolla yhdessä pussissa, jossa mulla on Avonin muitakin näytteitä...
Tuossa on myös baarissa mukana kulkeva Avonin True Glow Nightfall EdT+huulikiilto. EdT roll-on on kiva tuoksu iltaan ja huulikiiltokin ihan sopiva, sekin tuoksuu kivasti jollekin makealle :D.

Omistamani Oriflamen huulipunat ja kiillot. Niitä on niin "vähän", että mahtuivat yhteiskuvaan :p. Ylin huulikiilto ja 2 vasemmanpuoleista huulipunaa saatu aikanaan postikulujen kattajina.

Sitten Avonin huulikiillot, joita kertynyt hieman enemmän... 3 olen saanut kannustelahjana (4. ja 5. ylhäältä sekä alin), muut olen itse ostanut.

Ja Avonin huulipunat (sekä yksi kiilto, joka unohtui edellisestä kuvasta). Kannusteena olen saanut takarivin kolmannen vasemmalta, muut ovat itse ostamiani.

Siinäpä ne oli. Kaikki ovat melko hillityn värisiä huulilla paria lukuunottamatta, joita käytänkin sitten enemmän baarissa (usein tulee käytyä, juu-u...). Aina jotenkin nuo hylsyt kiehtoneet, etten ole voinut jättää ostamatta... Onneksi olen pikku hiljaa oppinut näissäkin hillitsemään itseäni, toki pari punaa ja kiiltoa mua edelleen vainoaa Avonilta... Saa nähdä, retkahdanko jossain vaiheessa...
Oliko näissä yhtään tuttuja juttuja kellekään??
Huomenna palaankin taas reaaliaikaan kirjoittelemaan :). Palataan sitten!
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit