perjantai 24. elokuuta 2012

Nassuvoidettakin vaihteeksi loppunut

Tuntuu, että naamarasvat ovat yksi sellainen tuoteryhmä, jotka eivät vaan meinaa loppua, vaikka kuinka käyttäisi... Noh, nyt oon vaihteeksi saanut heittää taas yhden pois:

Tämä kuva onkin otettu laivalla, sillä en alkanut raahaamaan tätä enää todellakaan takaisin :D. Tämä oli siis Favoran Hydra Day Cream päivävoide ja varmasti joku olisi aukonut ja kaapinut nuo "seinämille" jääneet rasvatkin, mutta eipä saksia ollut mukana, niin en alkanut temppuilla yhtään enempää...
Ja ei tämä olisi ehkä ollutkaan sen arvoista :p. En jotenkin tälle rasvalle vain lämmennyt, tarkkaan sai säännöstellä ettei liikaa tullut laitettua, koska muuten lähti murenemaan pois... En tiedä, onko tämä ominaisuus lähes kaikissa sekaihon voiteissa, jotka myös "mattapintaistavat" ihon??
Lisäksi tuntui, ettei tämä hirveästi kosteuttanut, ainakin tuo nenäni oli ihan yhtä kuiva ja näkyi selkeästi meikin alta...
Ehkä se täytyy vaan myöntää, ettei mun iholle enää sovi tällaiset mattapintaistavat voiteet... tai jotain, plääh...

Mutta silti otin käyttöön seuraavaksi päivävoiteeksi tämän Avonin facebook-sivulta aiemmin keväällä arvonnasta voittamani Solutions-päivävoiteen, joka on myös sekaiholle tarkoitettu. Seerumit alla pelastaa jonkin verran :p. Käytän tätä nyt niin kauan, kunnes iho alkaa sanoa vastalauseita ja siirryn sitten kosteuttavampaan voiteeseen...
Nuo uudet purkit ovat kyllä mielestäni ihan tyylikkäät, omaan käyttöön vain olisi ehkä muovista tehty purkki turvallisempi kuin lasia oleva :p.

Mutta mutta, nyt alan pakata saunavaatteita kasaan, kun menen MN:n luo saunomaan ja sitten olisi vakaa aikomus lähtä kylille illan päälle (jos me vanhukset vain jaksamme ;) ).
Palataan huomenna asiaan!
Miumoi <3

4 kommenttia:

  1. En pidä mattaistavista voiteista juuri tuon "sormituntuman" vuoksi. Tuntuu että ne vaan jäävät ihon pinnalle kalvoksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotkut voiteet jättävät mullekin selkeästi kalvon, jotkut taas eivät ole ihan niin selkeitä :).
      Mutta harmittaa kyllä tuo mun ihon kiukkuilu nykyisin... Pakko kuitenkin käyttää nuo varasto-rasvat pois, ennen uusia kokeiluja :).

      Poista
  2. itse oon tykänny tuosta favorasta tosi paljon,jo pitemmän aikaa aamuisin mulla on ollu se käytössä.tuota solutionsia oon nyt käyttänyt iltaisin (koko kesän ajan) ja mulla onkin nyt jo toinen purkki sitä hyvää vauhtia hupenemassa.Siitäkin oon kyllä tykännyt,hyvä yövoide.purkki vaan tosiaan saisi olla mielummin muovinen,monesti on meinannut lipsahtaa tuo lasipurkki käsistä.mulla on tuota solutionsia myös päivävoiteena mutta ainakin mulle se on ehkä hieman liian raskas käytettäväksi kesäaikaan,talvempana sitten pitää kokeilla sitä.oon aika vaihtelevasti käyttänyt noita naamarasvoja,nyt oon koittanut lopetella pitempään "auki" olleita voiteita.yleisesti on kyllä vaikea sanoa mikä voide on itselle paras,oon koittanut siksikin vaihdella ettei iho "tottuisi" liikaa tiettyyn voiteeseen (onkohan se edes mahdollista?).ja mulle kelpaa kyllä ihan perus markettirasvatkin ja vuodenajasta ja hormooneista (:)) riippuen sitten täytyy vaihdella vähän enemmän kosteuttavampaan vaihtoehtoon.mutta ehdottomasti mun suosikki on nyt tuo favora,ei oo onnekseni yhtään rasvoittanut ihoa liikaa eikä toisaalta oo kuivattanutkaan.ja hyvin riittoisa on eli pienikin määrä voidetta riittää hyvin yhdelle käyttökerralle.jaa,tulipas taas pitkästi selitystä...pitäisi ehkä itsekin kokeilla noita tehohoitoja ja kapseleita,olisiko niitä mahdollista saada avonilta näytteinä? -R

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on hyvä, että sulle sentään on sopinut nuo voiteet :). Tänä aamuna mietin, kun laitoin tuota Solutionsia, että annan senkin päivävoiteen sulle kohta, jos tuokaan ei ala pelittämään... Lähti rullautumaan aika tehokkaasti taas pois naamalta, mutta täytyy kokeilla vielä pienemmällä määrällä, josko alkaisi pelittää :p.

      Ainakin Anew-seerumeista taitaa olla Avonilla näytteitä, mä yritän muistaa katsoa ja laittaa niitä tilaukseen sulle, kun laitan huomenna tai keskiviikkona tilauksen eteenpäin :).

      Poista

Suositut tekstit