perjantai 31. elokuuta 2012

Pakko oli antaa periksi!

Nyt tulee sittenkin vielä yksi loppunut (ja se yksi tullut) :D. Se vaan loppui, en pystynyt enää jättämään :p.

Elikkäs loppunut oli iltakäytössä ollut Sebamedin ClearFace Deep Cleansing Foam naamaputsari, jota naaman lisäksi käytin myös rintakehän ja yläselän puhdistukseen, kun finnejä sieltäkin vaihteeksi löytynyt... Siksi siis tämä näin nopeasti loppui.
Mutta täytyy lyhyesti sanoa, että tykkäsin!! Ensin pelkäsin sitä, kuinkahan paljon tämä kuivattaa, kun tämä on kuitenkin rasvaiselle ja epäpuhtaalle iholle tarkoitettu... Oli turha pelko! Jätti ihon nimittäin todella pehmeäksi, eikä ainakaan entisten kuivien kohtien lisäksi synnyttänyt uusia (tuo mun nenä on näköjään aina kuiva...). Käytin tätä kaksoispuhdistuksen toisena osana, ensin olen käyttänyt Lushin Ultrablandia ja sen rasvaisuuden Sebamed kyllä poistaa kiitettävästi. Parilla vaahdotuksella tulee parhain puhdistustulos (eli kasvovesi-vanuun ei jäänyt enää isompia töhniä).
Kaiken kaikkiaan voisin kyllä mielelläni ostaa lisääkin näitä Sebamedin putsareita, kun pidin myös aiemmin käyttämästäni oliivi-putsaristakin :).

Ja sitten sain eilen tosiaan Oriflamen 11.jakson tilaukseni ja sieltä tuli vain yksi tuote, kroppakuorinta. Tilasin myös sen yhden naamaputsarin, kun oli ale-lehdessä, mutta se oli jo päässyt loppumaan.
Parempi ehkä kuitenkin näin päin varastojen kannalta ;).

Tämä päivä meni töissä ja sieltä meninkin suoraan Satsille, jossa viihdyin pari tuntia Combatin ja Pumpin parissa :D. Lisäksi tuli tänään ylimääräisten mutkien kautta ajettua töihin, kun jumppakassi unohtui ja sitten oli normaalireittini tie katkaistu... Nyt voin sanoa, että Auts Mun Jalat !!!

Mutta nyt mä lupaan, että huomenna tulee se yhteenveto :D. Huomenna voisin myös vihdoin laskeskella tuon varastotilanteen ja päivittää sen tonne välilehteenkin :D. Anteeksi, mä oon vaan niin hidas...
Katsotaan mihin aikaan postailen, kun alkoi tehdä mieli kaupunnille kiertelemään ja huomenna sitä aikaakin on, kun Mr. Insinööri lähti kotonaan käymään :).
Nyt mä alan tehdä... jotain muuta :p.
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit