torstai 8. syyskuuta 2011

Juhlavaatteet lauantaiksi

Ai niin, unohdinpas kuitenkin jotain edellisestä postauksesta :). Lupailin Dweialle laittaa kuvaa "juhla-asustani", kun hän sitä kyseli :)

Eli tuollainen mekko olisi tarkoitus päälle laittaa, kun ei ole vara ostaa uutta. Tuon ostin 2010 kesällä torilta ja samantyyppinen ruskean sävyinen on myös itselläni :). Tykkään kovasti tuosta mekosta ja tuota olen pitänyt baarissa ja nyt juhlissa :p. Tuohon aattelin harteiden suojaksi tuollaista mustaa "huivia" (pitäisi vaan silittää se), jonka olen joululahjaksi saanut joku vuosi takaperin.

Huomenna ajattelin käydä jotkut mustat legginssit ostamassa (ensimmäiset eläissäni!), kun en jaksa ohuita sukkahousuja laittaa, helma kun jää juuri perseen kohdalta melko ylös... Mietin vain olisiko jotkut pitsityyppiset ihan hirveet... Vai pitäiskö olla vaan perusmustat... Koskaan en siis ole legginssejä käyttänyt, joten olen ihan pihalla niistä...

Mutta tässä korusuunnitelmat. Päivälle laitan kaulaan tuon punaisen kaulakorun. Ja ei, en välitä vaikkei passaisikaan yhtään muuhun asuun! Tuolla on tunnearvoa niin paljon, sillä sain pikkutyttönä mummoltani tuon korun ja hän on saanut pienenä tyttönä omalta äidiltään tuon. Vuosia tuolle korulle on kertynyt yli 100... Lanka on muutettu punaiseen kalastajanlankaan, kun entinen ei olisi enää käyttöä kestänyt. Olen aina tärkeissä tilaisuuksissa (ripiltä pääsy ja lakkiaiset) tuon kaulaani laittanut, jotta mummo saisi olla niissä mukana (kuoli kun olin 10v.) :).
Baariin laitan sitten tuon tumman kaulakorun, jonka olen rakkaimmalta ystävältäni R:ltä saanut muistaakseni synttärilahjaksi, olisiko se ollut 2005 :). Korviksina toimii Avonilta ostamani korvakorut (nimeä en enää muista).

Juups, nyt ei pitäisi olla tähän hetkeen muuta kirjoiteltavaa :D.
Miumoi <3

3 kommenttia:

  1. voi sua ihanuus.:) en muistanutkaan että oon sulle tuommoisen ostanut,oonpahan sitten jollain tapaa läsnä sun valmistujaisissa vaikka en pääsekään fyysisesti paikalle.vietä mukavat juhlat,olet ne ansainnut!halauksia,toivoo Riina

    VastaaPoista
  2. Oiii, ihana tietää että sieki tätä mun höpöttelyblogia luet ^_^.
    Jep, sinulta tuon kaulakorun tosiaan sain joskus aikoinaan synttärilahjaksi <3. Ja kiitos, ihana ois tosin ollu jos oisit päässy juhliin, harmi kun työt aina häiritsee vapaa-aikaa :D.
    Ja mie tosiaan yritän sulle keskiviikoksi säästää pikkupalat täytekakkua ja voileipäkakkua :D. Sunnuntaina ja maanantaina on ainakin muutama vieras tulossa rääppiäisiin :D.

    VastaaPoista
  3. kyllä minä kaikki "postaukset" olen lukenut,nyt vasta innostuin kommentoimaan.nähdäänpä sitten keskiviikkona!:) -Riina

    VastaaPoista

Suositut tekstit