maanantai 5. syyskuuta 2011

Maanantain tunnelmia

Nyt mulla on taas kerran asukuvaa ja hajuvesikuvaa, joten pelkkää höpöttelyä ei tarvi lukea (tai noh, onhan sekin sitä höpöttelyä :D).
Tänään on lepopäivä liikkumisesta ja alkuillasta olisi tarkoitus käydä yhtä kaveria moikkaamassa pitkästä aikaa (olen todella saamaton ihminen mitä kyläilyyn tulee, varsinkin jos matka on sen verran pitkä, että pitää bussiin/autoon turvautua). Tuleepahan jotain vaihtelua tähän aika yksitoikkoiseen elämääni :).
Niin ja Avonin pakettikin saapuu tänään, siitäkin siis tulossa juttua illalla ;). Mutta tällaiset vaatteet laitoin tänään päälleni:

Farkut ja vyö edelleen samat mitä ennen, huppari on rakas Sentencedin huppari (vasemmassa rinnassa ja selässä S-logo ja oikeassa hihassa Sentenced Northernmost killers 1989-2005), tilattu Northern-Tribelta muutama vuosi takaperin (se mun samanlainen t-paita on myös samaan aikaan tilattu). T-paita on EMP:ltä ja on myös yksi lemppareista :). Pinkki paita, jossa mustat hihat ja edessä on tuo vaaniva kissa ja takana kolme pelokasta hiirtä :D. Ihan huippu!!

Ja päivän hajuvedeksi pääsi tämä:

Avonin 2009 kesätuoksuna ollut Brazil Beat EdT ja tämä on yksi niistä mulle ihanan makean hedelmäisistä tuoksuista. Tässä on Appelsiinia, syklaamia ja meripihkaa päätuoksuina.
Kerran gradun labraosiota kun olin tekemässä, työkaveri kysyi, onko mulla jotain Escadan tuoksua. Tämä ja yksi toinenkin Avonin hajuvesi toi tälle mieleen Escadan jonkun kesätuoksun :). Ja kehuja siis sain, joten mulle varmaan sitten sopii nämä makeat hedelmäiset tuoksut :D.
Ja olen monesti kyllä Escadan tuoksuja kuolannut, vaan en ole raaskinut ostaa. Nämä ovat hyviä halpiskorvikkeita :D. Ja tätähän ei tosiaan myöskään enää saa, mikä tietty harmittaa itseäni ihan älyttömästi :(. Mutta onneksi on löytynyt muita kivoja tuoksuja, niin tämäkään ei ehdi niin nopeaa kulumaan :D.

Jepsis, tällaista tällä erää. Nyt taidan lähtä valmistautumaan sinne vierailulle ja odottamaan Mr. Insinööriä kotiin, että saa sen paketin ensin hakea :D.
Palataan asiaan illemmalla taas!
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit