tiistai 27. syyskuuta 2011

Saatuja vaatteita

Niin kuin mainitsin eilen, käytiin sunnuntaina Mr. Insinöörin siskon MN:n luona ja sain sieltä kassillisen vaatteita mukaani, kun hyllyjen tyhjennysoperaatio oli MN:llä käynnissä :). Tässäpä kuvia mukaani tarttuneista vaatteista, päälläkin varmaan tulette nämä näkemään jossain välissä :).

2 farkkuhametta, joista ainakin tuo lyhyempi on varmasti kiva kesäaikana baarikäyttöön ( minähän niin usein käynkin baarissa :p). Vielä kun hyvät kengät löytäisi ja olisi varaa ostaa...

Farkut!!! Nyt mulla on kolmet ehjät farkut!!! Jeiii :D. Nämä on mustat ja materiaali on tosi jännää, vähän jotain sametin tyyppistä. Oli hyvät mun päällä, niin tietty otin kun kerta sain :D. Olisi ollut toisetkin farkut, vaan pirhana vatsa tuli eteen... En jaksanut yhtään enempää sisään vetää enää eikä nappi mennyt kiinni, niin jäi ottamatta :(. Nyyh, muuten olisi ollut nekin kivat. Jospa tuon keskivartalon vielä kuosiin saan...

Ihana farkkutakki, vihdoin saan vähän vaihtelua syksyyn ja kevääseen tämän ja mun ihanan EMP:n villakangastakin kanssa <3. Tämäkin on musta.

Hätävaratoppatakki, kunnes löydän kaupasta jonkun täydellisen. Ei tämäkään huonon näköinen päälläni ollut! Melkein jopa parempi kuin se mun vuosia vanha, hyvin palvellut takki, jossa tosiaan vetoketju on jo niin epävarma ja rikki, ettei sitä enää päälle uskalla laittaa :/. Viime talvena sai monet kerrat kirota sitä vetskaria ja joskus piti paukkupakkasella pistää kiireessä sitten se mun villakangastakki, kun ei muutakaan ollut... Nyt on ne huolet pois!

Ja viimeisenä parit puserot lähti myös mukaan :). Tuo toinen on sellainen tumman/myrkynvihreä ja kiva oli kuulla MN:ltä, että vihreä sopii mulle kuulemma! Pitäisi alkaa kaupassa katselemaan nyt niiden turvallisten mustan/harmaan/beigen/ruskean/sinisen lisäksi nyt myös tumman vihreää :). Jotain vaihtelua ilmeeseen :D.

Tässäpä ne oli, jospa jätän höpöttämättä nyt enempää :D. Palataan taas huomenna, katsotaan mitä mie keksisin kirjoitella... Ehkä mulla jotain voisikin loppua, niin saisin edes niistä kirjoittaa :D.
Miumoi <3

2 kommenttia:

Suositut tekstit