tiistai 23. elokuuta 2011

Jotain tullut ja jotain loppunut

Eilen illalla tuttavani kävi ja toi minulle tällaiset jutut:
Eli olin tilannut itselleni uuden Oriflamen irtopuuterin ja sitten halusin tuon uuden suihkugeelin kokeilla :). Ja seuraavan jakson kuvaston ja ale-lehtisen sain myös.

Nyt yhdistinkin tuohon uuteen purkkiin tästä vanhasta ne puuterijämät. Avonilta kun ei vielä irtopuuteria saa, niin olen sitten Oriflamen puuterin ostanut. Joskus tosin voisi kaupastakin katsoa, löytyisikö halvempaa vaihtoehtoa :). Tuon ostin nyt tarjouksesta 11,90e, mutta olen myös 10,90e ostanut tuota.
Ihan kiva ollut käytössä, täysin mattapintaa tuolla ei saa, mutta saakohan sitä millään irtopuuterilla??? Eli ostan kyllä vastakin, kunnes löytyy parempi :D.

Saapa nähdä loppuuko vihdoin ja viimein tänään illalla se tuote, mistä oon jo muutamana päivänä puhunut :D. Se vaan riittää ja riittää!
Katsotaan miten käy, pitäkäähän peukkuja :D.
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit